13 Temmuz 2011 Çarşamba

EVCİLİK OYNUYORUZ

Resmen evcilik oynuyoruz  kimsenin hatırı kalmasın diye akraba ziyaretindeydik bugün.
Pazar günü bizi ziyarete gelen görümceme sabah kahvaltıya davetliydik ama İstanbul trafiğinde biz ancak  branch mı ,Brunch mı ona yetişebildik .
Sonra aynı semtte oturan annemi de ziyaret etmeden geçemedik 5 çayını da annemin nefis çiğ böreği eşliğinde içtik saat 19 gibi ayrıldık oradan .Eve gelmemiz akşam 20.30 u buldu eve gelmeden kitapçıya uğradık çok güzel 2 kitap aldım bu kadar işin arasında nasıl olacaksa okuyacağım.
Her bulduğum boş zamanımda muhakkak 1-2 sayfa okumayı düşünüyorum.



Derin kendinden küçüğü bulunca abla olmanın zevkini yaşıyor küçük olmayı pek sevmiyor çünkü.

Annem ve kızlar çiğ börek yapıyor.

Yerler suratlar her taraf un oldu ama çok eğlendiler.

Bende hanım ağa gibi kahvemi içtim bir de utanmadan  fal kapadım neşem yerinde .

Bu gidişle çiğ börekleri hayatta yiyemiyeceğiz dedim.



Onlar kendi yaptıkları açtıkları lokmaları yediler yanında da limonata.

Bizde vejeteryen olan kızım için mantarlı ,bizim için  kıymalı  çiğ böreği yedik annem pek güzel yapar sağolsun.

Olan kardeşceğizime oldu pek yorduk onu bugün kızlar yordu daha doğrusu.

Dönüşte kitapçıya uğradım dün kızım almıştı .Kitabın CD sini dinledik ve uyguladık .Ben çok inandığım için bugünde ben aldım okumak ve uygulamak için .İnternet sayfası da var merak edenler bakabilir .http://www.youtube.com/watch?v=R4axa4soBZA





Bu gece 20 sayfa okudum ikisini aynı anda okuyorum .

3 yorum:

  1. Bu kadar olur mevdoş, ben kampa gittiğimde pelini ananeye bırakmıştım.onlar da aynı sizinkiler gibi çiğ börek yapıp limonatayla içmişler :)

    YanıtlaSil
  2. Mevdoş yaaa, gece gece canım çiğ börek çekti bak. Ama sanırım performans düşüklüğü var bende artık; eskiden olsa hiç üşenmez kalkıp yapardım gecenin körü demeden :)))

    YanıtlaSil
  3. teyzos.cok guzel vakıt gecırıyorsunuz.vallahı bayıldım.kıtaplara bayıldım.bana benzemeye basladın cıg boreklerden canım cektı bugun bende yapayım barı sızı sevıyorum guzeller.

    YanıtlaSil