9 Temmuz 2011 Cumartesi

CANIMDAN CAN KOPTU

Canımdan can koptu gözümüzden sakındığımız torunum Derinim  dün Babannesinde oyun oynarken düşünce parkenin arasına giren dikiş iğnesi bebeğimin dizine batmış.Çocuklar söz konusu olunca benim gibi nasılda dikkatlidir babannesi özen gösterir hasastır oda mağfoldu tabi üzüntüden.
Kim bilebilir ki parkenin arasına iğne düşecek orada kalacak görünmez kaza dedikleri bu herhalde.
Önce kimse bunun farkına varmamış ne zaman ki aradan geçen 3-4 saat sonra bacağı acıyınca sabah hastahanede aldık soluğu.
Çekilen filim sonucunda kocaman  iğne görüldü ve lokal anesteziyle alındı.
Canım benim keşke bana batsaydı o iğne de sen bu kadar üzülmeseydin.Hele sedyede ettiği laflar beni bitirdi.
 Bu kadar dikkate ilgiye rağmen nasıl oldu anlamadık.
Allah kimseyi hastahene ve ameliyat kapısına düşürmesin resmen ömrümden ömür gitti.

İğne bende hemşire elime verince gözlerim yuvalarından çıktı resmen.

Aman anneler ananeler ,babaneler biraz daha dikkat lütfen  diyorum.

27 yorum:

  1. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN... inşallah bir an önce toparanır ufaklık.. görünmez kaza diye buna derler gerçekten...çok üzüldüm okuyunca...

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun,nasılda farketmemiş o kocaman iğneyi,çocuklara her an dikkat etmek lazım ama oluyor işte görünmez kazalar.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. çok çok geçmiş olsun..:(( Allah korusun tüm çocuklarımızı...

    YanıtlaSil
  4. çok çok geçmişolsun :(( ne kdr dikkatli olunsa da olacak oluyor malesef. akacak kan damarda durmuyor. tekrar çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. aman mevdoşum görünmez kaza Allah korumuş çabucak atlatılmış geçmiş olsun canım benim

    YanıtlaSil
  6. Mevdoşcum çok geçmiş olsun. Görünmez kaza resmen. Kimin aklına gelir ki?

    YanıtlaSil
  7. İnanılmaz bir kaza. İyiki farkına varıldı. Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  8. Mevdoş'um çok geçmiş olsun. Nazara gelmiş ufaklık :(

    YanıtlaSil
  9. çok çok geçmiş olsun.çok iyi anlıyorum üzüntünüzü allah bir daha göstermesin.öksürdüklerinde insan kahroluken bu durum insanı bitirir:(
    çok çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  10. Ay inanmıyorum yaaa hiç söylemediniz bana annişim kıyamam ben minik bebişime :(

    YanıtlaSil
  11. Cidden gorunmez kaza, cok gecmis olsun...

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun, Allah beterinden saklamış.

    YanıtlaSil
  13. Ay ben bu yazını görmediim... Büyük geçmiş olsun. Canım ya... Kıyamam ben ona:(((

    YanıtlaSil
  14. çooook geçmiş olsun. seytanın ısı yok ugrasıyor ıste. nazar degmıs derıne... gercekten gorunmez kaza.
    umarım hersey yolundadır.

    YanıtlaSil
  15. aman aman aman ,çokkk geçmiş olsun,seni ve günal ablayı düşünemiyorum ölüp dirilmişinizdir.iğneden çok korkarım birde vücutta yürür derler,şükür çıkartılmış,içim fena oldu yazıyı okurken:(
    AYŞEN GÖKKUSAGI


























    7GÖKKUŞAI

    YanıtlaSil
  16. çok çok üzüldüm. geçmiş olsun. nazar değdi heralde,ne kadarda büyükmüş iğne, canım benim yaa :((

    YanıtlaSil
  17. Büyük geçmişler olsun:( Benim ödüm kopar iğneden ve kaybından zaten.. şükür ciddi birşey olmamışş

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun Mevdoşum:( Çok üzüldüm,neyseki atlatmış...

    YanıtlaSil
  19. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM YANIMDA OLUP BANA MORAL VERDİĞİNİZ İÇİN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .
    DERİN İY BABANNESİNDE YARIN BİZE GELECEK 2 DİKİŞ ATILDI MİNİK AYAĞINA DAHA YÜRÜYEMİYOR AMA YAKINDA YÜRÜYECEK İNŞALLAH SALI GÜNÜ DE KONTROLU VAR İLAÇLARINI ALIYOR BİRAZ ŞIMARIYOR TADINI ÇIKARIYOR BU DURUMUN ANLIYACAĞINIZ AMA İYİ ÇOK ŞÜKÜR ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SEVGİLERİMİ YOLUYORUM HEPİNİZE GÜZEL BİR PAZAR DİLİYORUM .
    BUGÜN OLUR OLMAZ ŞEYLERİ DERT ETMEMEK LAZIMMIŞ ONU ANLADIM HAYATTA EN ÖNEMLİ ŞEY SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  20. Derin'e çok geçmiş olsun.Canım çocuklara kıyamam.

    YanıtlaSil
  21. Canım ablam çok geçmiş olsun Allah beterinden saklasın inşallah çok üzüldüm:((

    YanıtlaSil
  22. of of azda büyük degilmis.
    Büyük gecmis olsun hepinize....
    Insan ne kadar dikkatlide olsa bazen böyle olmadik kazalar oluyor iste....

    YanıtlaSil
  23. çok geçmiş olsun..Küçükken benim de başıma buna benzer bir olay gelmişti..Tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  24. Çok geçmiş olsun .Allah görünür görünmez bütün kazalardan kötülüklerden korusun bütün çocukları :((

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. ahh kocaman da bir iğneymiş,görünmez kaza işte,Allah beterinden saklasın,neyse ki fark etmiş de zamanında müdahale etmişsiniz.Çok büyük geçmiş olsun Allah görünmez kazadan beladan korusun hepimizi :(

    YanıtlaSil
  26. mevdoş ablam ben yeni gördüm çok geçmiş olsun ,hep korkarım igneden evin her yanı mıknatıs dolu ,ah yavrum benim acısından da korkudan da mahvolmuştur ,Allahtan sizler varsınız annesinin ve onların yanında ,keşke kimseye batmasaydı :(tekrardan geçmiş olsun diliyorum torununuzu bizim içinde öpün sabah olunca

    YanıtlaSil
  27. şimdi gördüm, çoook geçmiş olsun..

    YanıtlaSil