1 Temmuz 2011 Cuma

BAYRAKLI BABA DA DİLEK

Nihayet kavga edince internetim oldu.Bu ülkede  sistem böyle ağlamayan çocuğa meme vermiyorlar.
Şimdi pazartesinden beri Geliboludayız ya bu arada Bayraklı babaya gidelim güzel dilekler dileyelim bir ziyaret edelim dedik.dedik
Sabah güzel bir kahvaltıdan sonra hazırlanıp çıktık.

Babamız dayanamadı bayrak ve kitapçık aldı

Fenere yürüyüp resim çektirdik

Bayraklı babadan sonra sahilde arabayla bir tur atıp bir kafede oturduk

s
Sahilde bir kafede oturup bir şeyler yedik

Akşam üzeri güneşi batırıp çok güzel bir haberi ailecek kutladık .Sevincimize herkes en küçükten başlayıp en büyüğe kadar şarkılar söyledi.

1. Güzel haber için tebrikler,,sevinciniz daim olsun..sizden yaşça çok küçük olmama rağmen benden daha genç algılıyorum sizi,,merak ediyorum ne yaptı diye..enerjiniz hiç nitmesin ,,,sevdiklerinizle iyi tatiller!!

2. canım benim teşekkür ederim güzel haber bir iş teklifi aldım da onu kutladım bir kaç kişi taş boyamamı istedi sipariş verdi oydu yine de teşekkür ederim

3. sayende neler öğreniyoruz, nerelere gidiyoruz :) keyfiniz bol olsun ...

4. Mevdoş Teyzem,
    Benim de nasıl gidesim geldi Gelibolumaaaa.
    Çocukluğum Bayraklı Babaya giden ana caddenin arka sokaklarında geçti, Fransız mezarlığının karşısında oturan Pamuk bir ninemiz var,arada gideriz ona kalmaya. Hamzakoy'u gördüm resimlerde.. Keşke şimdi orda olsammm
    Benim yerime de gezin, hava güzel mi oralarda?