6 Haziran 2011 Pazartesi

PAZARTESİNİ HİÇ SEVMEM

En sevdiğim gün cuma ohh hafta sonu için relax bir gün yabancı şirketlerde bile o gün kot pantalonla işe gidiliyor.Bu gün mallesef pazartesi benim için iş günü bugünde  dün sarozdan gelince getirdiklerini yerleştir toparla ben işin ucunu kaçıranlardanım hiç ayarım yok.
2Kişiyiz ya yaptığım işi  bir görseler sanki ordum var gibi çalışıyorum .Ama anladım ben buyum ne yaparsam yapayım olmuyor .
Teyzoşun tarladan topladığım baklaları hallettim

Kendi tarlamdan  topladığım papatyaları vazoya koydum

Gübre kovasına kabak ekmiştim çok kötü durduğu için

Sıprey boyamla onu da boyadım hemen 5 dakikada kurudular

Kaç senelik olduğunu ben unuttum toprak saksım sışı kötü olmuştu

Plastiği sevmiyorum onu da boyadım

İşte  saksılarımın havasını değiştiren mucize sıprey boya
Bunları ben tohum ektim hemen verdi fasulyelerim goncam dalga geçiyor bu sene fasulyealmayacağız diye.O hiç anlamıyor ki ben her sabah onları seviyor konuşuyor ve kahvemi içiyorum onlarla konuşurken .

Efes yeni limonlu bira çıkarmış kardeşimden istedim şişesini bakalım içine domates ektim .

Merakla bekliyorum sonucu.Sarmaşık tohumu ektim bana mısın demedi de belki bu olur.

Bu arada zeytinyağlı fasulyemi de yaptım benim soğan herzamanki gibi köşede beni bekliyor .
Şimdi yaptığım işleri yazıp sizi meşgul etmeyeyim zaten herkesin işi gücü var diye post yazarken bunları da düşünüyor  sözel değil görsel olmayı tercih ediyorum blogum da bu ağırlıkta oluyor genelde .

8 yorum:

  1. Ben de cumartesiyi sevmiyoommmm
    çalışınca pek sevilecek cumartesi olmuyor hem de tam günnnnnn
    bir de yaz sıcakları + cumartesi iş.... ay bayılacam derdimi dertin..
    Hadi bana by..
    Görr bu yazımı sevgili patronum :))
    Neyse şişede domates çok ilginç ielrliyen günlerde büyümüş halinide görmek isterim.
    Sevgiler........

    YanıtlaSil
  2. evet yıldızcığım haklısın çalışanlar için zor hafta sonuna kalıyor bütün işler ben kardeşimden biliyorum

    YanıtlaSil
  3. Ben pazar gününü sevmem Mevdoşcum ertesi günü pazartesi ya. Bütün pazartesi sendromumu pazar günü yaşarım ve pazartesi günü haftaya mutlu ve neşeli başlarım :)))

    YanıtlaSil
  4. Bende bir işe başladı mı duramayan abartanlardanım maalesef ama olsun yorgunluğa değer şeyler çıkıyor ortaya değil mi :)Süper boya çok güzelmiş.hemen edinmek lazım.Şişede dometeside merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. aynı duyguları bende paylaşıyorum pazar ve pazartesiyi çocukluğumdan beri sevemedim gitti yaşasın cuma sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin Mevdoşcum... bütün haftanın yükünü bir iki güne sığdırmayınca diğer günler rahat olamıyor insan... ben de genellikle pazartesilerini yoğun geçirenlerdenim... diğer günler daha rahatlıyorum bu sayede...

    afiyetler olsun fasulye nefis görünüyor... saksılar da çok hoş olmuş... güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. Ben, Pazartesiyi seviyorum diyeni pek görmedim :)

    YanıtlaSil
  8. Bira şisesinde domates fikri çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil