4 Mayıs 2011 Çarşamba

KINIK&DEMRE&KAŞ&KALKAN&ve OTELE VARIŞ


















Evet arkadaşlar otele kadar olan sahil kesimini hızlıca geçtim.Çünkü pazar günü gece döndük seyehat resimleri manzaralar yemekler eğlenceleri buraya koyarak sizleri daha fazla bunaltmak istemedim.
Döner dönmez de bir telefonla bayağı heyecanlandım nedenmi çarşamba günü GÖKSU EVLERİNDEKİ bir kermese davet edildim taşlarımı sergileyeceğim  belki de satabilirim bellimi olur.
Benim heyecanım ilk defa  yaptıklarımı görücüye çıkardığım için bu yüzden tepkileri çok  merak ediyorum.  Tabiki satarsam çok mutlu olacağım.
Yaptıklarımın değişik olduğunun bende farkındayım bu yüzden de heyecanlıyım.Bugün  Eminönüne geçtik amca kızıylamalzeme eksiğim vardı onları tedarik ettim .Yarın yoğun bir gün beni bekliyor.

GÖKSU EVLERİNDEKİ BU KERMESE PERŞEMBE GÜNÜ VAKTİ OLAN ARKADAŞLARIMI BEKLİYORUM.BELKİ BU VESİLEYLE TANIŞMA FIRSATI BULABİLİRİM.
KERMES GECE 22 ye KADAR DEVAM EDECEK HIDERLEZ KUTLANACAK ATEŞTEN ATLANACAKMIŞ BANA SÖYLENEN BU .

4 yorum:

  1. Mevdoşcum Hıdrellez İzmir'de güzel.

    Orada olsam ilk müşterin ben olurdum Mevdoşcum :)

    YanıtlaSil
  2. BUGÜN YARIN HAVA YAĞMURLU NASIL KUTLAYACAKSAK HIDERLLEZİ İNŞALLAH DİNER.SAĞOL ARKADAŞIM EMİNİM ALIRDIN .

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel yaptın gezdin dolaştın içine sinsin inşallah.
    Yakın olsak inan gelirdim kermese o kadar güzel ki yaptıkların.

    YanıtlaSil
  4. Ay canım annem orda olsaydım ben de gelir destek verirdim güzel anneme, inşallah yarın güzel geçer tatlı annem hem yarın doğumgünün yeni yaşın da bol şans getirir sana ;)

    YanıtlaSil