31 Mayıs 2011 Salı

HIZLI ve ÖFKELİ 5

Babbaaa şimdii  ne alaka   bu demeyin  başlığı okuyunca. Kesin bana yordunuz değilmi sizi gidi sizi ama bilemediniz yine bu çılgın hangi 5 kişiye kızdı diye ama   hayır bilemediniz .
Bu başlık bugün gittiğim filmin başlığı.

Çocuklarla kozzide sinemaya gitmek için sözleştik. Niyetimiz Karayip Korsanlarına görmekti ama saati çok geç olduğu için bize uymadı bizde başka filme girelim bari deyip.

 FAST&FURIOUS5 Filmine girdik başrollerde VIN DIESEL,PAULWALKER, DWAYNE JOHNSON oynuyordu bana göre harika aksiyonlu ve güzel bir filimdi.Benim gibi heyecan, araba yarışı ,aksiyon seven herkese tavsiye ediyorum.




Offff  offf bakma öyleeee


CAI AJANI




Hava okadar güzeldi ki yürüyerek eve döndük.


3 yorum:

  1. Daha bu serinin hiçbir filmini izlemedim :)

    Sinemaya daha çok korku, fantastik ve bilim kurgu filmleri izlemek için giderim. Yanına da mısır ve cola, offffff değmeyin keyfime :p

    YanıtlaSil
  2. Kızlar doğduğundan beri gidemedim sinemaya ablacım özledim aslında ama DVD ile idare ediyoruz şimdilik.
    Sen benim yerime de keyfini çıkar:)

    YanıtlaSil
  3. Depresiffff biz senin yerine de mısır yedik ;)

    YanıtlaSil