9 Mart 2011 Çarşamba

Sizde Durumlar Nasıl



Dün sabah Kadıköy yakasında güne  böyle bir karla merhaba dedik.
Şu an hala da yağıyor camdan karı yağışını  seyretmek harika ama allah sokaktaki evsizlerin yardımcısı olsun.
Gerçi belediyeler evsizleri  topuyor ama ne kadar doğru bilemiyorum.Bu arada en önemlisi de hayvanlarımız canlarım benim nasıl üşüyorlardır şimdi:(
Bu taşı çok önceden hazırlamıştım son rötüşları da yapıp çerçeveledim.
Kızlarımın da odasına bunu yaptım.Çok beğendiğim taşlarımın bir bölümünü böyle hazırlayacağım.Bazılarını da magnet yapacağım.


Toplu yapıyorum artık tek tek değil dün taş ayarlamayla geçti günün bir bölümü ayakalr için uygun taş bulmak zor oldu.Zaten küçük taş stoğum da bitmek üzere.Acaba diyorum şu bloglardaki yasaklar kalkınca bu taşlarımı satacağım bir blogmu yapsam satabilirmiyim .

Saçının gülü hazır yerine konacak etekler çok uzun kesilecek kolları halletmedim daha .


Sizi bilemediğim için ben kendi ruh halimi anlatacağım.Blog yasakları dengemi bozdu resmen şu an yazdığıma bakmayın heran o sinir bozucu yazı çıkabilir.

Gün içinde bakıyorum benim gibi diğer bloglarda da eski heyecanı bulamıyorum.

Yağdı yağacak dedikleri kar yağdı.Bende 2 gündür bir mecburiyetim olmadığı için dışarı çıkmadım evin içinde eşelendim durdum.



12 yorum:

  1. sen iyi gecırmıssı ben dun yolda mahsur kalmıstım bugun evde mahsur kaldım.
    okula gitmem lasım muhakkak uygulamam var ama otobusbile gelmiyo.

    YanıtlaSil
  2. Mevdoş Teyze cim..

    Siz güzel paylaşımlarınıza devam edin..Blog okumak isteyen bir şekilde okuyor..Ayrıca taşlarda çok şirin olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Mevdoş'um sorma ben de bu soğuklarda en çok sokaktaki evsiz insanları ve hayvancıkları düşünüyorum.Dün İzmir'de nasıl bir fırtına vardı anlatamam,bir köpecik o havada şaşkın şaşkın koşuyordu.Bir poşete yemek koydum vereyim diye çıktım bulamadın,başka bir cana kısmet oldu.İşte böyle...

    YanıtlaSil
  4. GEÇMİŞ OLSUN KOVA KADINIM YA BİZDE KAR YAĞINCA HERŞEY ARAP SAÇI GİBİ OLUYOR CANIM AMA KAR UZUN SÜRMEYECEKMİŞ.

    YURDANURCUĞUM SAĞOL TAŞLARIMI BEĞENMENE SEVİNDİM CANIM .

    COLETTECİĞİM BİZİM DE BAHÇEDEKİ KÖPEKLERLE,KEDİLERLE EMEKLİ BİR BEY İLGİLENİYOR ARA ARA MAMA ALIP VERİYORUM ONA .İZMİRE DE KAR YAĞDI YAĞ İNANAMIYORUM.BURADA HALA TİPİ HALİNDE DEVAM EDİYOR.
    HEPİNİZİ ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  5. tipi o kadar şiddetli ki kar taneleri yere konamıyorlar.Yollarda işlerine okullarına gidenlere allah yardım etsin.

    YanıtlaSil
  6. İzmire kar yağdı denemez Mevdoşcum. Minicik taneler uçuştu durdu bir süre. Ama çok acayip bir soğuk vardı. Kışın bile bu kadar soğuk olmamıştı sanırım. Bugün de soğuk ama düne göre daha iyi.

    YanıtlaSil
  7. Ankara'da kara teslim.Özlemişiz karı hoşumuza gitti tabi ama bizim durumumuzda olamayanlar var. Allah evsizlere yardım etsin.Hayvanlar için ise biz ne kadar bilinçli davranırsak onlarda o kadar az hasarla atlatır diye düşünüyorum.
    Taşlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Bende dışarı çıktıkça taş arayacağım bu gidişle :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel o cercevelettıgın taşlar :) ellerine sağlık yavas yavaş herkes yazmaya başladı bırakmak yok ablam :) ayrıca satabilirsin neden olmasın iyi olur hem de sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Burada kar yok ama müthiş bir fırtına var sabah büyük çöp konteynırları sitenin ortasına kadar uçmuştu bazı çatılardaki kiremitler de uçmuş:(
    Dediğin gibi Allah sokakta kalan evinde olupta yakacağı olmayan herkesin yardımcısı olsun.Halimize binlerce kere şükür.
    Taşlar mükemmel olmuş resim yaptıklarına bayıldım.
    Olabilir aslında öyle bir blog bence de satılır gayet orjinal ve güzel yaptıkların ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Buralarda kar çok güzel lapa lapaydı :) -kardanadam bile yaptım uzun zamandan sonra.

    YanıtlaSil
  11. Piękne pamiątki ja też zbieram.

    YanıtlaSil
  12. pr backlink seo experts backlinks instant backlinks

    YanıtlaSil