7 Mart 2011 Pazartesi

Çok Şükür Vaz Geçti

Hava ayazmı ayaz, soğukmu soğuk hafta sonu bu resimlere bakarak iç çektim ne güzel nasıl koşturmak isterdim şuralarda benim gibi sizlerde isterdiniz eminim.
Şu kuşun sesini dinlemek nasıl huzur verirdi bana .Arabamda özel doğa seti CD lerim var zaman zaman dinliyorum.
Ben bunları hayal ederken benim goncam tam 3 haftadır beni de peşine takarak araba galeresi dolaşıyor.


Bütün araba markalarına gittik baktı damatlarına  sordu fikirleri önemli bizim için çünkü.Şu erkekleri anlamak zor gerçi onlarda biz kadınlar için söyler bu kelimeyi.Maç ve araba hastalık onlarda yada benim goncam öyle.
Dün en son bizim arabayı götürdü neredeyse ağlıcam ya ben seviyorum arabamı bir derdi yok zaman zaman çiçeklerimle konuştuğum gibi  konuşurum onunla da  oda beni  2007 den beri üzmedi nereden çıktı bu jep sevdsı doğaya zararlı desemde nuh diyor peygamber demiyor .Ama dün restimi çektim ve HEYOOOOOOO zafer benim vaz geçirdim.

Biz kadınlar akşama ne pişireyim derdinde erkekler başka yerde bende havadan dolayı bu havaya kuru iyi gider diye akşamdan ıslattım az sonra pişireceğim yanına da pilav ve turşu tam kar yemeği.
Bütün bunların yanında bir yandan da valizimi hazırlamaktayım.


12 yorum:

  1. Aman Mevdoş, işyerinde de o hale geldi ki artık araba almayanı dövüyorlar. Benim araba kullanmaya hiç hevesim olmadığı için kapının önünde her zaman araba olmasına rağmen kullanmıyorum. Kullanmaya kullanmaya unuttum sanırım. Gideceğim yere eğer yorgun değilsem otobüsle, yorgunsam taksiyle gidiyorum. Zaten bence insan hergün heryere taksiyle gitse yine de araba almaktan daha ucuza gelir. Araba biraz işin havası sanki.

    Kurufasulyeye gelecek olursak; bombay fasulyenin piyazını hergün yiyebilirim ama kuru fasulye yemeğini hiç yemem :)

    YanıtlaSil
  2. ay uzaklara yolculuk var değil mi :) hadi bakalım.kar gunlerde çok ıyı gıder bır de tursu acılıysa deyme keyfıne afıyet olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. araba sevdası bende de var =) Kurufasulye pilav ve turşu muuuuuuuuu of of of şimdi beni yıktın Mevdoş'um, canımız çekti ama olmadı bak =))) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ay inanmıyorum depresif sen yemek seçiyorsun olamaz kuru pilav sevilmezmi yaaa.arabaya boş ver taksiyle git daha iyi biz kullanıyoruz da ne oluyor evden çıkmadan park stresine giriyoruz.
    evet burcum amerikaya yolculuk 21 martta canım.turşu acıyı şu an midem berbat:(

    bende severim mekilacığım ya klasik türk yemeği.

    YanıtlaSil
  5. İstanbulu park yeri açısından pek bilmiyorum ama İzmirde arabayla bir yere gitmek bir ölüm. Sürekli park yeri bulmak için tur atarken nefret ediyorum araba sahipliliğinden. Taksi süper çözüm bence.

    Bakliyatlara bayılırım Mevdoşcum ama kuru fasulye yemem sayılıdır hayatımda. Esasında piyaz yerken fasulyenin tadı hoşuma gidiyor ama neden yemeğini yemiyorum bilmiyorum. Deliliklerimden biri olsa gerek, yoksa yemek seçmem ben.

    YanıtlaSil
  6. valla depresif ıstanbulda park açısından felaket bencede en iyi çözüm taksi bizde şimdilerde metro harka bir olay. benim gonca da piyaz için yatıya gider afiyet olsun .

    YanıtlaSil
  7. goncam:))
    bende öyle hitap ederim, demek yalniz degilim:)
    Kuru fasulye pilav evet en güzel menüdür bencede.Özelliklede kisin.
    Bavul toplamaya erken baslamisiz:)

    YanıtlaSil
  8. evet canım yanlız değilsin biz et yemediğimiz için bakliyat fazla pişiyor bizim mutfakta her hafta olur .valiz işi son haftaya kalmasın istiyorum aklıma geleni atıyorum içine en son haftam mutfakta geçer goncama yemek yaparım 2 üç gün küçük kaplarla dipfirize atıyorum .kendine bakamaz da .:)))

    YanıtlaSil
  9. vala işyerinde her hafta çıkar yemem şimdi benimde canım çekti mevdoş =) araba konusuna gelincee ahh ahh babamı ikna edip arabayı kaçırabilsem değmeyin keyfime :)

    YanıtlaSil
  10. <Ezgiciğim iş yerindeki kuru evdekine benzemez ya.
    Aman babanın haberi olmadan alma sakın aman allah korusun canım

    YanıtlaSil
  11. ehliyet var tecrübe var ama evlat korkusu heralde :( bende yoruldum bu havalarda toplu taşıma araçlarından

    YanıtlaSil
  12. Canım annemmm helal olsun sana babişi caydırdın demek sonunda ;) bence de arabanız çok güzel daha götürür o sizi, aman dikkatli kazasız belasız günlerde hep kullanın canım annem, ayyy ablamın yanına ben de kuş olup gelsem keşke altın kızlar olarak tamamlansak 3 kuşak birden :)

    YanıtlaSil