2 Mart 2011 Çarşamba

-..Bloguma Dokunma…!

Bugün HT gazetesinde çıkan yazı bizim gibi herkes sinirli ve öfkeli.Çok üzgünüm sinirden ölüyorum  ben bloguma girebiliyorum ama birçok arkadaşım beni göremiyor .
Bu tepkilerimizi yetkili merciler dikkate alır da biran önce bloglarımız  hürriyetine kavuşur bu çağda mu mantık aklım almıyor.Arkadaşlarım olmadan blogun bir tadı ve anlamı yokki






. Balçiçek İlter


Biyografi..Haberi Ekle:
A+A-..Bloguma Dokunma…!

01 Mart 2011 Salı, 17:55:06





..Müzik paylaşım sitesi Fizy’ nin telif hakları gerekçesi ile kapatılmasının ardından; milyonlarlarca düşünen, okuyan, yazan ve paylaşan bloggerların yayınını sağlayan Blogspot Türkiye’ de kapatılıyor…Kapattıran ise Digitürk..! Şaka değil… sıkı durun… Sebebi ise evlere şenlik…Yıllık 321 milyon dolar ödeyerek ( kendi açıklaması ile)Lig maçlarının yayın haklarını alan Digitürk, bazı internet sitelerinin kanunsuz maç yayınlaması sebebiyle Google’a şikayette bulunuyor. Ancak istediği sonucu alamayınca Türk Mahkemelerine başvuruyor ve Diyarbakır 5. Asliye Ceza Mahkemesinin kararı ile tüm Bloglara erişimi durduruyor… Artık dünyanın, tüm gündemi bile bloglardan takip ettiği bilişim çağında, bir dizi yüzünden tüm televizyonların kapatılması kadar absürd bir karar bu… Tüm sosyal paylaşım sitelerinde #blogumadokunma kampanyası başlamış durumda… Ayrıca bu karardan dolayı Digitürk üyeliklerini iptal ettirenler de olmuş… Koşullar ne olursa olsun Sansüre Hayır diyorum…Benden hatırlatması..!

.

10 yorum:

  1. Artık bu tür rezilliklere alışmalıyız esasında bu ülkede ama hala bünyem reddediyor alışmayı :((

    YanıtlaSil
  2. şükürler olsun görebiliyorum mevdoşcuğum:)

    YanıtlaSil
  3. evet çokcuklar yaaa nihayet medeniyete döndük bu çağda bu rezillik inanamıyorum
    çok özlemişim sizi

    YanıtlaSil
  4. Aaaa bloglarımız açılmışmııı Mevdoş abla :) bi deneyeyim dedim aa baktımki giriyor :) yoksa sadece benmi giriyorum anlamadım

    YanıtlaSil
  5. mefahsurum ben girebiliyorum canım inşallah sende girebiliyorsundur

    YanıtlaSil
  6. Evet evet giriyorum Allahım bu bir rüyamı :):) ama önemli olan başka başka insanlarında girmesiii

    YanıtlaSil
  7. gözün aydın canım bence çoğu bir yolla girecek gibi

    YanıtlaSil
  8. o kadar alıştım ki herkese, dün akşam çok moralim bozulmuştu. herkes aynı durumda. sansur cok kotu.

    YanıtlaSil
  9. ya nolur nolmaz blog gene kapatılırsa ben bloğumu aktarmıştım orayada beklerim
    https://mevadan.wordpress.com/
    :):):)

    YanıtlaSil
  10. Thanks for the visiting in my blog.
    I like your blog and works.
    Kisses from Brazil.
    jud-artes.

    YanıtlaSil