31 Mart 2011 Perşembe

BALIGA GIDIP BALIK TUTAMAMAK

Canim kizim bugun bizi mutlu etsin diye dort dondu.Gelmek gormek guzel sey  geldigimicin cok mutluyum ayin 10 da donuyorum bugunden icim daralmaya basladi.Evlat kac yasina girerse girsin anne babanin gozunde buyumuyor.
Biliyorum aklim onda kalacak ama hayat bu hepimiz zamaninda ayni yollardan gectik.2 cocuk 2 kopek okul ders ev isi alisveris ufff isi cok zor cokkk .Bugun zor gunlerden biriydi onun icin.
Tatli hanicigin bacaginda bir problem oldu butun veteriner ve kosturmacanin ardindan bize verdigi  balik tutma sozunu de yerine getirdi.





LAFAYETTE PARKI HARIKAYDI




MINIK BALIKCI ADAYIMIZ NE HEYECANLIYDI ANANESININ KIZI

BUDA NONININ KOPYASI BALIGA GIDERKEN GIYINMEYE BAKARMISINIZ TAM BIR KOKOS



IZIN KAGIDINIZ YOKSA BALIK TUTAMAZSINIZ
BALIKCI AMICAM











HAVA ACAIP SICAKTI BUGUN









6 yorum:

  1. Kareler çok güzel.Prenseslere bayıldım maşallah onlara.
    Evlat hep küçük kalır derlerdi de kızardım gençken ben büyüdüm diye şimdi anlıyorum ki hep küçük kalır:)

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam sarı papatyaya ben iyileşsin hemen :(

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir yermiş bu Lafayette. Bayıldım :)

    Oradaki sıcak havalara söyle, lütfedip buraya da gelsin lütfen. Tam mevsim bahara, yaza dönecek derken kışa takıldık kaldık :(

    YanıtlaSil
  4. Çılgın hn. , evet uzun zamandır gorusemedık. ama ben sızı hep takıp halındeyım. tum gunluklerınızı okudum. cok tatlı ıkı torununuz var. ne mutlu sıze.
    sevgıler

    YanıtlaSil
  5. bayıldım size :) kızlara :) ve o doğaya güneş ışıl ışıl ne güzel birgün geçirmişsiniz tontuşlarla :)
    inşallah iyileşir sarı papatya da sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ikiz annesi
    nonim veee
    burcu
    guzel dilekleriniz icin
    hepinize cok tesekkur ederim hani bugun ameliyatini oldu simdi iyi sagolun
    kizlarin annesi elemani almaya gitti bende evde cimcimelerleyim opuyorum sizi.

    YanıtlaSil