1 Şubat 2011 Salı

İsyanlardayım Bugün


Sabah kalktığımda ilk işim camdan bakmak oluyor sanki işe gidicem de kıyafetimi ona göre hazırlamam lazım gibi. O ne heryer çatılar karlı hava soğukmu soğuk.Yine kapandık kaldık eve bugün içim şimdiden şişmeye başladı .Kendimden nefret ediyorum aslında kendimden değil huyumdan nefret ediyorum.İnsan gözünü açar açmaz hemen o günün programını düşünürmü yahuu
Yok benim gibisi yoktur yemin ediyorum .Canım hiç ama hiç birşey istemiyor bugün ama odadaki dağ gibi ütüler beni bekliyor .Canım istemese de onları ortadan kaldırmak lazım aman size neki benim ütülerden .Bir ben değilim şu anda ütü yapan diye kendime moral verip işe koyuluyorum
İşleri bitirip kendime gelmek için  parka gittim  her zaman yeşili maviyi görmek iyi geliyor bana

Onlarla konuştum sevdim onları bu soğukta üşüyorlarmı acaba

Uzun zamandır uğramadığım aletlere uğradım
Ama bugün benim yapmak istediğim bu değil ki ruhum aç benim bedenime eziyet etmeyi seviyorum yaptığım hiçbir şey yetmiyor bana daha çok daha çok birşeyler yapmalıyım .Zaman sanki ellerimin altından kıp gidiyor ve ben yararlı birşey yapmadım diye hayıflanıyorum.

Kızlarıma sarılmak istiyorum

Isısz  bucaksız sahillerde yürümek istiyorum

Olta atıp balık tutmak istiyorum

Denizi seyreymek istiyorum ama dışarıda kar ve soğuk var

Uçmak istiyorum

Burada güneşlenmek istiyorum


Aslında   soğuk bana göre değil güneş istiyorum içimdekileri böyle bağırarak haykırmak istiyorum


14 yorum:

  1. Yapma be Mevdoş'um soğuk,kar kış da güzeldir.Giy mantonu,tak bereni eldivenini çık dışarı.İstanbul bu gez gez biter mi?Öptüm seni...

    YanıtlaSil
  2. bugun ben de aynı durumdayım hatta pazartesinden beri dir
    hayırlara vesile olur ins

    YanıtlaSil
  3. coletteciğim giyindim çıktım valla sıkıntı basınca yarın daha uzun gezeceğim inşallah bende öptüm seni


    Kova kadınım inşallah hatırlar olur canım.

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ben son kareye bittim,bende sizin yaşlarınızda olduğumd umarım böyle çoşkulu olabilirim,
    böyle enerji dolu olmanız o kadar güzel ki,bayılıyorum
    Sevgiler :)Tatlı ablacım :)

    YanıtlaSil
  5. Ay annişşşş bu yazından sonra ben napıyım peki??? bizdeki kışa ne demeli, İstanbulda en azından kısa sürüyor Nisan'da havalar ısınmaya başlıyor burda Nisan'da kar erimiş oluyor :(

    YanıtlaSil
  6. kısında keyfini cıkarmak lazım ki, yazdan daha keyif alınsın. utuyu bıtırmenın en ıyı yolu. televızyon karsısında yapmak

    YanıtlaSil
  7. yakinda ucucan... yakinda kizlarina sarilican... bonus olarak bana da... he he... yakinda gunesli bir yerde olucan... yakinda olta da atarsin istersen, ben seni goturucem bir yerlere ve yakinda cok cene calip, cok el isi yapacagin gunler olacak... hehehehehe... simdi hazir havalar boyleyken evde dinlen bence annis!!! opucuk! uzat yanagini bakiyim!!!

    YanıtlaSil
  8. Zeynepçiğim kışın tadını çıkarıyorum tabi ama eve kapanmak sinir bir olay bende bugün öyle yaptım geçtim tv nin karşısına güzel bir kanal buldum yaptım ütüleri öptüm canımmm


    decafçığım çok sevindim valla ne güzel ohhh ohhh yaşasınnnn öptüm bitanem .

    YanıtlaSil
  9. Ah Mevdoşcum.Arkadaşın kışın başından beri bu ruh halinde.Üstüne üstlük akşama kadar ofisten dışarı çıkamıyorum. Sen benim yerime de gez.Bloğunu okuyup fotolarını görünce kendim gezmiş gibi mutlu oluyorum. İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  10. Kış da kendine göre güzeldir baharı beklemek doğanın uyanışını yeniden tanıklık etmek hayat çok güzel zaten
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. bütün o istediklerini bende cok istiyoruuum, hemde hepsini. Tamam balik tutmaya kiyamam, onu istemem ama digerlerinde sana eslik edebilirim:)

    YanıtlaSil
  12. kendimce dediğin çok doğru kışı da seviyorum ama dün içim daralmıştı nedenini bilemiyorum bazen olur ya insan öyle bir gündü yani öptüm canım.


    sünterciğim sende benim büyük kızım gibisin oda kıyamaz ben tutardım o denize atardı ama kendi kızı da tutuyor şimdi :) öptüm seni

    YanıtlaSil
  13. depresifçiğim deme yaaa devamlı öyle olmak sıkıcı iş çıkışı biryerlere gitsen açılırsın bence
    buakşam çin akrobasi gösterisine gidicem çekbilirsem senin için bol bol resim çekerim iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  14. İş çıkışları çarşı pazar dolaşmasam, sinemaya falan gitmesem kafayı yerim zaten. O şekilde üzerimdeki negatif enerjiyi atıyorum nispeten.

    YanıtlaSil