11 Şubat 2011 Cuma

FENERBAHÇE PARKI

Bugün bir değişiklik yaptım 2.yazımı yazdım tuncel kurtizin bu şiirini sizinle paylaşmadan geçemedim ses tonu ve şiir harika bayıldım ya .Dinlemenizi isterim.

Bugün Fenerbahçe parkına gittim Ronmantikada oturduk

Çelik Gülersoy  Allah rahmet etsin çok güzel bir park yaptı bizim için

Fenerbahçe parkı  bizim için bulunmaz bir nimet

Hava güneşli olduğu için deniz kenarında oturduk kuşları seyrettik bütün sıkıntılarımızı denize bıraktık  dalgayla beraber dağıldı  gitti.

Amca kızıyla kafamız  düşüncelerimiz hemen hemen aynı sohbetlerimiz güzel birbirimizin dilinden anlıyoruz dertleşiyoruz bu günde öyle bir gündü kendisine beni dinlediği için teşekkür ediyorum.

Martılar karabataklar harika onları seyrederken beynim boşaldı resmen

Deniz kenarı olurda keyif  olmazmı güneş bir yandan dalga sesi bir yandan uffff gelde yaza özlem duyma.

Bahara çok az kaldı kar görmeden papatyaları görmek güzel

Ben papatyaları çekmeye çalışırken o geldi kameraya poz verdi.

O kadar özlemişim ki denizi güneşi çok keyiflendimyüzümdende bellş değilmi

Tam ben bunları düşünürken birden TRT kameralarını gördüm .Nezaman duydunuz benim geldiğimi arkadaşlar  durun keyif yapacağım dememe kalmadan

Birde baktım arka masaya  yönlenmezlermi meğer spor yazarıymış garsondan öğrendim doğru mu bilemiyorum Turgay Renklikurt :(

Yaprağı yok sadece çiçek açmış ne çiçeğiyse ama çok güzeldi ya bakmaya kıyamadım
 Postane,kuaför ve sonrasında fenerbahçe parkı derken bir gün de böyle geçti güzel ruh dinlendirici bir gün oldu ve hafta sonu da geldi böylece .

9 yorum:

  1. 10 Kasım 1943 yılında Adana’da doğdu. İlk orta lise Adana’da okudu, Gazi Eğitim Enstitisü Beden Eğitimi bölümünden mezun oldu, İhtisası devlet adına Almanya’da Die Deutsche Sporthochschule’de tamamladı.

    Atletizm ve spor tarihi konusunda ihtisas yaptı. Türkiye’de İstanbul Eğitim Enstitisinde, Anadoluhisarında Spor Akedemisinde, Marmara Üniversitesi Eğitim Enstitüsünde görev yaptı.

    Milli atlet, 27 kez milli formayı taşıdı,

    1961 yılında uzun atlamada 7.18 ile

    1959 ve 1961 yıllarında 14.62 ve 14.60 ile üç adımda Türkiye Şampiyonluklarına imza attı.

    Değişik konularda yazılmış sekiz kitabı var.

    Cumhuriyet, Akşam , Yeni yüzyıl, Güneş, Takvim gazetelerinde yüzlerce yazı yazdı.

    TRT de 100’ün üzerinde spor ve sağlık konulu haftalık program yaptı. Atletizm futbol ve güreş federasyonlarında antrenör ve yönetici olarak görev aldı. Halen Sky Türk’te yorumcu olarak program yapmaktadır.

    Araştırdım buldum güzel günün sonu bilgi sahibi olduk

    YanıtlaSil
  2. O kadar severimki Fenerbahçe Parkını. Zaman zaman özlerim. Özlediğim bir zamanda bu yazı çıktı karşıma. Teşekkürler. Belki çok yakında bende giderim.

    YanıtlaSil
  3. mevdoş hanım, ne güzel bir gün..
    deniz kenarı, bira, martılar ohh.

    YanıtlaSil
  4. Ay annişim içim gitti içimmmm nasıl özledim baharı, denizi, martıyı :(

    YanıtlaSil
  5. Ben de önceki yıl arkadaşlarla True Blue'ya gitmiştim. Yedik içtik. Sonra Fenerbahçe Parkında dolanmıştık. Çok güzel günlerdi. Aklıma geldi mutlu oldum. Bunun için teşekkür ediyorum Mevdoş.

    YanıtlaSil
  6. keyfiniz muhteşem!!! deniz,dalgalar,martılar,güneş daha ne olsun..

    YanıtlaSil
  7. semacığım buravo sana valla bizi de bilgi sahibi yaptın tuncay yerlikurtu bu kadar araştıracağın aklıma gelmezdi :)

    rica ederim depresifim ne güzel sayemde anıların tazelenmiş mutlu oldum canım .

    evet buketçiğim valla deniz güneş ilaç gibi geldi bugün .

    YanıtlaSil
  8. zeynepçiğim evet ya aynen öyle güzel birgündü valla gece daha güzel geçti.


    nonim kıyamam sana gelince götürürüm seni de bitanem

    YanıtlaSil
  9. hüznün tadı havalar güneşliyken git canım bayağı iyi geliyor insana öptüm canım

    YanıtlaSil