24 Şubat 2011 Perşembe

BOŞA GEÇEN BİR GÜN

Dün sokaklarda olunca bugünde hava soğuk ve yağmurlu bende evde ütü ve ev işinden sonra geçenlerde ninenin seçtikleri blogunda bu modeli gördüm becerbilirmiyim diye oturdum elime geçen ilk iple vede sonradan yanlış ip seçtiğimi anladım ama iş işten geçmişti .En azından resimde görünen gibi olmuyor  zamanıma yazık dedim ama inatçıyım ya bitirmeden de bırakmadım .



10 ilmek başladım 7 sıradan sonra ortalayıp bir ilmek artırıp 2 ilmeği aldım boyunu 16 delik  olana kadar ördüm

Kolay gibi duran ama beni bayağı zorlayan


örgünün yüzü

örgünün  arkası

Arlara boncuk diktim
orjinali





kesin daha tok bir ip kullanmak lazım



Benimki orjinaliyle alakasız oldu tabi bütün  suç seçtiğim iplikte.Tecrübe böyle ediniliyor demekki bir dahaki sefere malzemeyi daha dikkatli seçeceğim .
Ama güzel bir bilekliğim oldu ara ara sızlar bileğim  bende ısınsın diye takarım ne diyeyim söyliyecek söz bulamadım da .

15 yorum:

  1. Mevdoşcum, elinden ne uçan ne de kaçan kurtulabiliyor :)

    Eline sağlık, çok orijinal birşey olmuş.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler deprsifim kendimle yarışıyorum bazen hırs yapıyorum ama hatam evdki mevcut iple yapmak oldu hava soğuk diye üşendim dışarı çıkmaya tabi sonucu da bu oldu öptüm canım

    YanıtlaSil
  3. mevdoşumm çokk güzel olmuş :) Senin marifetinden hiç bişey kurtulamıyor.Örnek aynı olmuş ip farklı olsada yapmışsın aynısını...Eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bencede olmuş,maksat aynısını kavrayıp yapabilmek,tebrikler..
    merserize ipliği biraz serttir
    belki bu örgüde kullanılabilir
    gül saim

    YanıtlaSil
  5. sağol ezgiciğim değişik çalışmaları seviyorum bugün taş boyama günüm
    gül saimciğim dediğn doğru mersirezeden güzel olabilir birde aynı tondan yapacağım bir ara

    YanıtlaSil
  6. mevdoss
    teyzem sahane seninki de! orjinali de cok degisikmis senin yaptiginda ayri bi guzel olmus..ya bi el verin ben de az biraz bisiy yapabiliyim..ama solak biri olarak orgu ormekten bile bi haberim :(

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Bence de çok güzel olmuş.Elinize sağlık, bilekte çok güzel duruyor.Özellikle ben rengine bayıldım:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. zeynepçiğim yaptım ama orjinal ipinden alıp deneyeceğim bir ara sağol moral verdiğin için.

    keLemek çok tatlısın canım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. ikiz annesi beğendiysen adresini mevdos.sen@gmail.com a gönder sana postalayayım canım öptüm

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlısınız bayılıyorum size, sevgi dolu oluşunuza ve yaşam enerjinize. keşke sizin gibi bir annem olsaydı..

    YanıtlaSil
  11. gün boşa geçmemiş güzel bir iş çıkmış bence.

    YanıtlaSil
  12. ay canım benim sağol ama emin misin ben hiç rahat durmam bak seni de yorarım ama başımın üstünde yerin var adını bilmediğim adsızım öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuşlar herşey değerlenmiş :) bende bi ara maden suyu şişelerini boyardım artık annem isyan etmişti yeter ıngıl cıngıl bıktım diye :D:D
    Sitenizi çok beğendim izlemeye aldım.
    Sizde acemi blogger olarak beniz izlerseniz çok memnun olurum.
    Saygılar
    http://mevadan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. cok güzel olmus ya.
    bilekte gayet iyi duruyor.
    ellerinize saglık

    YanıtlaSil