7 Ocak 2011 Cuma

VIDINHA & SKY LOUNGE DE VEDA YEMEGİ

Bugün hüzünlüyüm çünkü yarın dönüyorum bu yazıyı da gece saat 3 te yazıyorum aslında bugun dönüyorum olması lazım ama öyle yazarsam daha çookk var dönmeme gibi geliyor.Bugün laptopla aram açık onları seyretmek istedim canım hiç ama hiç tuşlara basmak istemedi .

Çocukllarımız hayatımızın anlamı hep onlar için yaşadık ve yaşıyoruz gece uyurken bir öksürseler hemen başı ucunda biteriz .Onlar yemek yedikleri zaman bizim karnımız doyar .Her neyse şimdi bu yaban ellerde onları bırakıp gitmek çok zor.Amambuna da şükür dedik ve son günün hüzün yerine neşeye bıraksın diye bir güzel birlikte olmamızın tadını çıkardık.

Allahtan daha ne isteyebiliriz ki şükretmek mutlu olmak lazım dedik Vıdınha ya gittik dolaştık donduk alışveriş yaptık .Akşam yemeğimizi de SKY LOUNG un 22.katında bütün MOSCOWA ayaklarımızın altında güzel bir akşam yemeği yedik.

uzay müzesinin binası

vıdına alışveriş merkezinin kurulduğu alan her ülkenin alışveriş reyonu var

Restoranın binası

yemek  yediğimiz masa

soğuğa aldırmadan terasa çıktım resim için manzara harikaydı

1. sevdiklerinle birlikte olmak çok güzel de ayrılık gelip çatıyor sonunda. dünyada en nefret ettiğim şey vedalaşma anları. çok kötü olurum o an.

2. canim annem... hep aklim sizdeydi bugun... tahmin ettigim gibi duygularinizda ve kimbilir ne kadar uzuldugunuzde hepinizin ama buna da sukur... evine don ki buralara gelmek icin hazirlan!!!! ;) hepinizi seviyorum... ariycam...

3. Şimdiden Allah kavuştursun. Güzel gezinizi takip ettim. Sevgiler...

4. "Bunada sükür deyip...." evet baskada bir caremiz yok zaten sevgili mevdos..
    Bak ben artik ne zaman ayrilik yazilari okusam tam bogazimda bir sey dügümleniyor, yutkunamiyorum. Yazini okurkende öyle oldum...
    Ama sonra yine toparlanip ayni seyi binlerce kez degil, belki onbinlerce kez tekrarlayip kendimi teselli ettim.
    "Bunda sükür, dag ardinda olsunda toprak altinda olmasin"
    Böyle düsününce iyi geliyor sanki...
    Siz simdi büyük bir ihtimal Türkiyeye dönmüssünüzdür o halde hayirli yolculuklar dilemekten ziyade hosgeldiniz evinize:))