16 Ocak 2011 Pazar

PUSLU BİR PAZAR GÜNÜ

Atıyorum tutuyorum gencim enerjiğim diye .Ama bu sili çişli sevimsiz kapalı bir pazar sabahı aslında tam miskin miskin yatıp uyumalık sonra kalkıp sabahlık sırtımda  kahvemi yapıp gazetemi elime alıp kaptan köşküme oturup  afyonumu patlatmalı  dinlenmeliyim.
Ama nerede daha dünün yorgunluğu çıkmadan saat 11 deki kahvaltıya yetişmek için bir koşturmaca hızla giyinip yine sokaklardayız.
Aslı börekten kavaltı edeceğimiz arkadaşa bol peynirli tereyağlı  börek alıp  TEM de yola revan olduk.
Benim göncam hem öğretmen,ama asıl mesleği İTÜ mezunu inşaatçı (inşaat mühendisi)yani.Ama öğretmen gurubumuzdan bugüne kadar hiç kopmadık 45 yıldır ayda bir toplanırız bugünde o günlerden biriydİ.

Mehmet.eşi Afitap-Ali,Niyazi eşi Reşide-Engin,eşi selma,bendeniz cennet kuş Nurten


avakadolu salata
menemen  ben pek sevmem ama sevenler kaşla göz arasında mideye indirdi
Akşam üzeri artık evli evine köylü köyüne hesabı hepimiz kalktık biz eve gitmedik tabi İKEya gittik oradan da sinemaya Eyvah Eyvah 2 yi seyrettik ben çok beğendim .

8 yorum:

  1. Mevdoşcum, ziyafet sofrasını görünce karnım tok olmasına rağmen ağzımın suyu aktı :)

    YanıtlaSil
  2. depresif sen daha güzellerini hazırlıyorsundur ama bende bayılırım kahvaltı sofralarına tok ta olsam canım çeker senin gibi acıkırım

    YanıtlaSil
  3. benim en sevdiğim öğün kahvaltıdır biliyor musun? ama bol çeşit olmalı. siyah/yeşil zeytin, beyaz peynir, izmir tulum peyniri, sucuk, köz patlıcan, köz biber, yeşillikler, üzerine zeytinyağı ve limon gezdirilmiş haşlanmış yumurta, tereyağı, bal, acı biber salçalı soslar, kızarmış ekmek.

    offfffff yaaaa. benim gibi bir adam haftanın 5 günü kahvaltıda gevrek peynire talim edince haftasonu bunları yeyip mide fesadı oluyor tabi ki :))))

    YanıtlaSil
  4. Oh ne güzel bir toplantı olmuş,kahvaltı keyfi yapmışsınız...bende bir öğretmen kızıyım ve öğretmenlerin birlik ve beraberliklerine hayranım...

    YanıtlaSil
  5. Ya unutmadan nar ayıklama kasesini kullanamadım demişsiniz ...yarım narı üzerine koyup büyük tahta kaşıkla sertçe vuracaksınız...sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir gün olmus. Neseniz bol olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. nasil seviyorum sizlerin sofralariniza bakmayi :) ne sohbetler ediliyordur diye hayal kuruyorum,mutlu mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  8. hazır sofraya gitmekte cok keyıflı. ben calıstıgım ıcın, her pazar kalkınca, hazır kahvaltı beklıyorum, herkeste benden.:)

    YanıtlaSil