18 Ocak 2011 Salı

ÇOK DEĞİŞİK

Annem bende 10 gün kalacak. Bizim evin yanında SSK nın fizik tedavi hastahanesi var onu hergün fiziğe götürüyorum.Öyle gezmek falan yok 10 gün cezalıyım .Bizde ne yapıyoruz ben nonime yaptığım örgü  kolyelerden ve bereden decafletteye yapıyorum.
Valla öyle örgü üzerine ahkam kesmeyeceğim çok  fazla detaylı örgü de bilmem ama buna bayıldım çok amaçlı kafa karıştırıcı ,şık ve güzel ben beğendim bugünde bir değişiklik yapayım sizin de kafanızı karıştırayım diye bloga koymaya karar verdim .Hadi kızlar ipleri alalım işe koyulalım .
NAKO  ŞİŞ 6 NUMARA
Bu rengi beğendim ama sahibi beğenirmi bilemem
Yeleğin sahibi birede mankenlik yaptım yayın yasağından dolayı kendileri resimleyemedim kız gel gözüne siyah bant koyayım dedim ama yine de istemedi.
Ay telaştan kadıncağıza terlikte vermemişimmmmm



68 İLMEK BAŞLA  2 YÜZ 2 TERS 2 METRE ŞALI ÖR  2YE BÖL ARKA PARÇAYI SONRA ÖRÜP  ENİNE DÖNDÜRÜLECEK Kİ ÖRGÜ SIRASI AYNEN OLSUN KOLTUK EVİNİ İSTEDİĞİNİZ GENİŞLİKTE BIRAKIP DİKİN.
BEN BUNU OKUYUNCA DEĞİL DE BAKARAK DAHA İYİ YAPIYORUM ONUN İÇİN HER TARAFTAN RESMİNİ ÇEKTİM .
BEN ÖRMÜYORUM ANNEM BANA CEZA VERDİ BENDE ONA CEZA OLARAK BU İŞİ VERDİM O ÖRÜYOR .HEP GEZME OLMUYOR TABİİ BİRAZ DA ÜRETELİM DEĞİLMİ .MERAK EDENLERE BU HEM ŞAL HEM YELEK VAZİFESİNİ GÖREN SEVİMLİ ŞEY DECAFLATTEYE OLUYOR.

Kol evi


Arka 60 İLMEK BAŞLANIYOR
HADİ MERAKLILAR KOLAY GELSİN HEPİNİZE

11 yorum:

  1. Annene gecmis olsun dileklerimi yolluyorum..
    Sal-yelek karisimi ne güzel bir model olmus Decaflatte güle güle giysin.

    Kilimine bayildimmmm:))

    YanıtlaSil
  2. Annenize çok geçmiş olsun.Yeleğe bayıldım harika olmuş güle güle giyilsin:)

    YanıtlaSil
  3. Sünterciğim ve ikiz annesi ikinizede çok teşekkür ederim .
    Yelek de güzel duruyor gerçekten aslında kaşkol o yelek değil de her işi görüyor

    YanıtlaSil
  4. Mevdoş teyzeciğim,
    anneanneye çok geçmiş olsun,umarım bir an önce iyileşir.Bildiğin,yaptığın şeyleri paylaşıyor olman çok güzel.Ördüğün kolyeden bende kız kardeşlerime yeni yıl hediyesi yapmıştım,bayıldılar.Geç kalmış bir teşekkür oldu ama kabul et lütfen.Yeleğide denemeli bir ara güzelmiş.Sevgiler...
    burcu~

    YanıtlaSil
  5. kız kardeşlerin iyi günlerde kullansın canım
    öğrendiklerimi yazmaya çalışıyorum bitanem

    YanıtlaSil
  6. Mevdoşcum, annene geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum.

    Anlaşılan bu 10 gün boyunca kendini el işine vereceksin :)

    YanıtlaSil
  7. sağol depresif hafta sonu kaçacağım bir yerlere 2 gün ofum yani ama bu arada iyi de oldu yarım kalan elişlerimi de bitirdim

    YanıtlaSil
  8. Anneanne geçmiş olsun Mevdoşum. Bende fizik tedavi görmüştüm. O aralar gezmemek ve üşütmemek lazım zaten. Yelek kaşkol karışımı ne kadar güzel olmuş. Belki ben de denerim. Böyle düz örgüleri yapabiliyorum :) Noniciğimin kolyesine bayılmıştım zaten. Bi kere daha yaparsan onu da fotoğraflar mısın bizim için

    YanıtlaSil
  9. ENN MODA cığım arabayla götürüyorum sarınıyor canım yeleği yap güzel duruyor .Kolyeden decaflatteye yaptım resmini koyacağım yarın bakarsın bir daha

    YanıtlaSil
  10. Oyyy canım anneannemi bugün skype'ın karşısında görmek harikaydı :)
    Şu örgü işini benim kafam hiç basmıyor annişim yaaa nasıl oluyor bu iş, sen en iyisi bundan bana bir tane ör ben de giyme kısmını zevkle yapıyım hii hiii :)

    imza: uyanık yavrun Noni

    YanıtlaSil
  11. boşver canım ya örgüyü de bilme biz yapıyoruz canım benim senin yeleğindi o anneanen örüyor zaten seni öpüyorum canım kızım

    YanıtlaSil