8 Ocak 2011 Cumartesi

AYRILIK ve YOLCULUK

Sabah güzel bir kahvaltı ve sabah kahvemizden sonra yolcudur abbas bağlasan durmaz hesabı yükümüzü alıp buruk hüzünlü bir şekilde yollara revan olduk.
Alt geçitteki bu olaya bayıldım valizleri çok rahat indirdik ve çıkardık  tren istasynuna vardık.

Moscowa tren istasyonu
Trenimiz ufukta göründü.Bizi hava alanına götürecek .Öyle güzel halletmişlerki bu toplu taşımacılığı metroları yazdım zaten daha önce çektiğim  resimlerini de koydum .Trafik burada da berbat ve felaket ötesi ama trenler ve metro işi bitirmiş.Moscowaya 3 saattegittiğim yolu dönüşte 45 dakika harika bir tren yolculuğuyla hallettik.
Su servisi bile var tv var sıcacık rahat konforlu tertemiz .
Kızımın yaptığı küpeleri taktım .Küpesiz hayatta çıkmam kendimi çıplak hissederim nedense .
Kızımın aldığı yüzükte parmağımda .Taktım takıştırdım .
KÖYLER

DAÇALAR
TEPELER
ORMANLAR
Aşıp hava alanına geldik işlerimizi halledip uçağımızı bekledik.
Evet memlekete hoş geldik.Ayrılıklara özlemlere bıraktığımız yerden devam.Gittik gördük ve geldik buna da şükür diyorum Allah bu günümüzü aratmasın .Şimdi 2 ay sonrası programı başladı bile .Sıra AMERİKADA.

1. hoşgeldiniz :) tatlı yorgunluklar. sizinle birlikte Moskovayı gezmek güzeldi.

2. Ben annemi babamı isterimmmmmmm :(

3. canım kızım bende seni özledim bitanem ama iyiki geldik gördük içimiz şimdi daha rahat ve daha bir mutluyuz böyle gidip gelmelerle halledeceğiz bu ayrılığı bitanem

4. Hoşgeldin Mevdoşcum. Rusya bitti, sıradaki gelsin diyorsun :)

Ayrılık konusunda yorum yapmayayım. Sevdiğim birisinden ayrılırken (tatile yollasam bile) salya sümük zırlayan bir tipimdir. Anla artık.

5. ölüm allahın emri şu ayrılık olmasaydı be mevdoş abla:(

6. Hoşgeldin kürkçü dükkanına bizi de gezdirdin

7. DEPRESİFİM
    SERPİLCİĞİM VE
    SEMACIĞIM
    HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM DİYORUM BENİİZLEMEYE DEVAM EDİN ANACIĞIM

8. ay ay ay
    o küpeye ve ozellıkle yuzuge bayıldım

9. kova kadınım küpeyi nonim yaptı
    yüzüğü oradan aldım teşekkürler canım