8 Kasım 2010 Pazartesi

Geliboludan Manzaralar


Geliboluya yolu düşenler Ünallar peynirciliğe uğrayıp muhakkak peynir alıp tost yesinler biz öyle yaptık. 




Evimize gelip çilingir soframızı kurduk. Rus misafirlerime birTÜRK olarak ev sahipliğimi   gerektiği gibi yapmam lazımdı.



Kasımpatlarım harika olmuş.

Sahile spor amaçlı bir yürüyüş yaptık.
Deniz harikaydı .

Geliboludan  ançuez aldım.

Gelibolu sahilde  arkamızda Çanakkale ama öyle sis vardı ki birşey görünmüyor.

Sahilde tekneciler şarap keyfi yapıyor.

Mutfağa da girdim valla

Balıkçılar çay molasında
Merkezde sahilde tabelası arkada özellikle kalamarı tavsiye ederim.
Resim yazısı ekle

Fatma koyunda şarap keyfi.
Balıkçı teyze yanımdakiler müsade etseydi  denize giriyordum neredeyse su çok sıcaktı.Ama ben olta attım o kadar.


Şarapçı amıcam sızmış ne rüyalar görüyor acaba.

Yoğun bir tempodan sonra mutfağa girdim .

Balık ateşte az sonra gelecek

Herşeyi bitirdim sıra yorgunluk atmak için birazcık göbecikler attım ohhhh bayağı iyi geldi .

2 yorum:

  1. Ohhhh sefan olsun canım annem :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim teşekkür ederim bitanem ne yapayım keyif sana gelemiyorsa sen keyfe gideceksin bitanem öptüm.

    YanıtlaSil