18 Ekim 2010 Pazartesi

Cadde Turu

Uzun süredir caddeye inmemiştim zaten 2 aydır ıstanbul dışındaydım.Nonim gelince iyi oldu ana kız önce diş doktoruna oradan da caddede çok güzel keyif yaptık perhizi bozduk ama iyi oldu.Canım kızımı çok özlemişim ablası gibi o benim en iyi arkadaşım dert ortağım .Teşekkürler NONİM bugününü bana ayırdığın için.


3 KızımSelin cadde de oda bize eşlik etti

Kafamda taşlar ve midyelerle ilgili  yeni projeler var .Bakalım inşallah o çalışmalarım da güzel olacaklar onun için boncuk bakıyorum .Belki yaptıklarımı bir beğenen olur   da teklifler sıra sıragelir dermişim.

Boncukların içinde bir güzel.

Durumu idare etmek bu olsa gerek bir eli annede diğeri hanımında  valla taktir etmedim değil amıcamı helal olsun sana amıca yaaaaaaaaa.

Caddenin çiçekçileri herzamanki gibi  rengarenk iyiki varlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder