30 Ekim 2010 Cumartesi

akraba günü

Bu yılın modası mı bilmiyorum ama ben  puantıyeli giysileri çok seviyorum  ve kendi yaptığım kolyelerle beraber.

Çoookkkkkk seneler sonra hadi bir akraba günü yapalım herkes bir yerlerde hayat gailesinden görüşülemiyor dedik.Bir bölümü herzamanki gibi havlu attı  ama birdahakine inşallah daha kalabalık bir gurup oluşturacağız.

Teyzoşun arabasıyla trafikten güç bela evimizeulaşabildik

Karnimiz tok olduğu için pislik yaptık goncamla.

Rahat bir kıyafet giyip koltuğuma oturdum dinlendim. İstanbulda bir yerden bir yere gitmek başlı başına bir işkence olduğu için evim evim güzel evim dedim köşeye koltuğuma tünedim valla.

Geçen sene antikacılardan değişik materyaller alıp kolye yapıyordum.

Enüstteki resimde kendi yaptığım kolyem diye yazmıştım pek belli olmuyor diye resimlerini koymak istedim .Eski resimler eski saatler alıp bayağı değişik kolyeler yaptım.

BU GECE SAATLERİNİZİ BİR SAAT GERİ ALMAYA UNUTMAYIN BENDEN SÖYLEMESİ.

glitter-graphics.com

2 yorum:

  1. ooohhh mevdos, yine keyfin yerinde Allah bozmasin.

    YanıtlaSil
  2. Sana da iyi pazarlar Mevdoş. Bu arada, bloğumdaki son yazıyı okur musun? Sana birşey var orada :)

    YanıtlaSil