9 Eylül 2010 Perşembe

seyehat


Sabah evden ayrılmadan önce çok sevdiğim çiçeğimle hatıra resmi istedim
Gelibolunun meşhur peynir helvası arabada hem gitik hem yedik
Ayvalıkta bahçe kontrolu
Urlanın meşhur katmeri  ilk defa yedim ama olmaz böyle bir lezzet harika
Ahmet Trança balığını tepsiye sığdıramadığı için 2ye kesti  lokum  gibi pişirmişti uf ağzım sulandı
alaçatı sörfçülerin yeri
gökovadaki azmak minik bebişlerim bayılıyordu bu kazlara
gökova
gökova evlerinin harika bir mimarisi var
iskeleye merhaba diyorum
benim son halim kızlara etrafı gösteriyorum ama önce kendimden başladım

Şu an bencik koyunda şezlongta  denizi seyrederken blogumu yapayım dedim. Bir haftadır yollardayız.Sarozdan çıktım yola Ayvalıkta verdim mola.Yol beni Çeşmeye götürdü.Sevgili dünürümüzü ziyaret ettik.Akşamı eski arkadaşlarla nostalji yaptık.Sabah yoladüştük bir baktık ki Didimin sıcak sularında yüzüyoruz.Ama nerede  Sarozun ve Marmarisin denizi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder