26 Ağustos 2010 Perşembe

TAŞKOLİK

AYAĞIMA  KADAR GELEN  VE CANIMI YAKAN TAŞ
CANIMI YAKINCA BENDE KIZDIM VE BUNU ÇİZDİM
SOL PROFİLİ
SAĞ PROFİLİ
GÖZ  BONCUGUM
NAZAR BONCUĞUM

ACAİP BİR TERAPİ HERKESE TAVSİYE EDERİM .BELLİ İŞLERİ YOLUNA KOYUNCA İNSAN ZAMANI DEĞERLENDİRMEK İSTİYOR  BU YIL BAHÇE OLAYI YOK . BENDE BOŞ DURAMAM  NASIL OLDUYSA BUNU BULDUM BAYAĞI DA ZEVKLİ GELDİ .ŞİMDİ DEĞİŞİK TAŞLAR VE RESİMLER BULMAM LAZIM MALZEMEM PEK İYİ OLMADIĞI İÇİN İNŞALLAH DAHA GÜZEL MALZEMELERLE DAHA GÜZEL İŞLER ÇIKARIRIM .SONRA BU KADAR BOYALI TAŞI NE YAPARIM BİLEMEM AMA BEN BOŞ KALINCA ONLARA DA BİR ÇÖZÜM BULURUM HERHALDE.





3 yorum:

  1. Sevgili mevdoş ablacımm ..selam ne hoş olmuş bu güzel taşlar bayıldım ..bende taş delisiyim hemde nasıl ...ben güzel peçetelerden süsleyerek yapıyorum.. bir deneyin derim peçete tutkalı ve peçete ...biraz vernik,küçük süsler ve tabiki mevdoş yaratıcılığı gelsin güzellikler...sevgilerimle nur

    YanıtlaSil
  2. sağol nurcuğum mail adresime yaptıklarını yollarsan ve peçete tutkalını nereden aldığını yazarsan çok sevinirim öptüm

    YanıtlaSil
  3. nedemek en kısa zamanda eve geçergeçmez yollarım...peçete tutkalı hobi marketlerde ,seçkin kırtasiyelerde satılıyor..sevgilerimle nur

    YanıtlaSil