1 Haziran 2010 Salı

ben hemen gidip gelicem


Biraz burugum bugun hic sevmiyorum onu birakip gitmeyi aklim hep onda .Cunku biz bir elmanin yarisi gibiyiz ,yarimiz olmayinca oburunun dengesi bozuluyor.
Ama bir kisi duzeni surdurmek zorunda hani evlenirken iyi gunde kotu gunde diye soruyor ya memur .Buda oyle babamiz bizim icin calisacak  benim gorevim de duzeni saglamak .Cok heyecanli gunlerdeyiz sevincliyiz .Canim kizimi evlendirdik 11 inde isi birakiyor MOSCOWAYA gitmeden once onunla doya doya zaman gecirmek istiyorum.
Canim ask meyvemiz Nilosumuz ve bidiklar  ay sonunda gelecekler yazliklari kullanilir hale getirmek zorundayim ki onlar geldiginde hersey tikir tikir islemeli.
Su an arcelik servisini bekliyorum klimamiz arizali cunku.hava acaip sicak. Benim askim sicagi hic sevmez  onun sicaktan bunalmasini istemiyorum.Ac kalmasin diye sevdigi yemekleri yaptim ona cok guzel bir surpiriz hazirladim cantalarim hazir isim bitip servis gidince hemen yola cikacagim.Aman oyle cok uzun degil canim  cumartesi buradayim hafta sonunu canimla gecirmek istiyorum cunku.Biliyorum onun akli bende benimkide onda  .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder