25 Mayıs 2010 Salı

park

Aksamdan evde kim varsa yarin benim of gunum hicbir kuvvet beni disari cikartamaz dedim.Ay demez olaydim.
Askimin cep telefonuna gelen bir mesaj butun bu planlarimi altust etti.Hayatimiz kolaylastirsin diye banlkalara verdigimizotomatik odeme  talimatlar ne ise yariyorsa her ay bankaya gidip fatura kontrolu yapmak lazim .Taaa ocak ayindan odenmeyen unutulan bir fatura butun gunumu berebat etti.Isimi bitirdim tam eve giderken arkadasimin telefonu uzerine ogle sonrasi harika sevimli torunuyla guzel bir gun gecirdim.
Ahhhhh cok ozledim torunlarimi bennnnnnnnnnnnnnn


ASKKKK  ASKKKK

Konusan ve dusunen adam


Yurt disinta en cok ozlenen seydir bilirim simit peynir ve bir bardak sicak demli cay.
Uzaktaki sessiz takipcilerim icin cektim okadar hararetli konusuyorlar ki beni gormeleri imkansiz

 Bardagi evde unutuldugu icin ilk  defa pipetten su iciyor .Nekadar  tatli  yaaaaaa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder