19 Mayıs 2010 Çarşamba

ORADAN BURADAN kac gun gecti aradan

Evet baslik gibi oradan buradan kac gun gecti aradan, aaaa kafiyeli oldu gezi programi simdilik bitti .Cok hareketli bir mayis ayi gecirdim  nisanlar ,dogum gunleri hastaliklar bahce ilaclama sulama ekime gecemedim .

kizimin  cicegi askim sana cektim bunu

ilk defa gorup yedigim kemer baligi


galipolli liman tekne barinagi
sicak bir cay herseyi unutturuyor
geliboluda kermes vardi sahilde gozlemeci kadinlar



Ben yarim kalan ilaclama isimi hallettim acaip bir ruzgar vardi agaclara vitamin verme isini yarim biraktim.Ruzgar alip goturuyordu cunku bu arada tarlaya bakan bahcevan butun kis yatarak parayi aldi tam ekim zamani isi birakti tam bize gore bir tavir .Bazen cok uzuluyorum niye bukadar uckagitci olduk ayak ustu birileri birilerine  kazik atma cabasinda.Sakin kizmayin bana ama bu bir gercek bu benim yedigim kaba tabirle kacincikazik ama ben saftirik yinede karsimdakine inanmaya guvenmeye devam ediyorum .Bende bahcevan tutmama karari aldim .Trakyada cingene cok onlarla lazim oldugu zaman halledecegim bu isi bukadar.

3 yorum:

  1. merhaba
    ne güzel formdasınız süper zayıflamışsınız:)kemer balığı çok ilginç ve yenebilcek gibi gözükmedi bana :)pek balıklar aram yok ondan sanırım..
    trakyalıyım ve romanlarla senelerdir bir arada yaşıyoruz..yaşadık..özür dilerim sakın alınmayın ama sanki son cümlenizde beni rahatsız eden bişi var..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mevdoş hanım gerçekten bayağı kilo verdiniz kaç kilo oldu?
    Birde kullandığınız ilaç herhangi bir yan etki yaptımı?
    bende alabilirim de..
    gül saim

    YanıtlaSil
  3. amerikadan ACAI aldim tamamen bitkisel internette bakabilirsiniz.
    gahanima beni yanlis anlamissin canim bende trakyaliyim canim sakin rahatsiz olma bahcevan 1 sene yatarak para aldigi icin gezici cingeneler gelip ekim dikim isi yapiyor o anlamda soyledim sakin yanlis anlama olurmu hemseriyiz be yaaaaaa

    YanıtlaSil