27 Mayıs 2010 Perşembe

cicek sepetim .com

Mayis ayinda Niluferim dogum gunum icinCICEK SEPETIM.com dan bana cicek yollamisti daha onceleri de gelmisti ama bu seferki cicek sararmis gecmis  yapraklari dokulmeye yuz tutmus halde geldi .
Haksizliga hic dayanamam benim cocugum taaaaa Amerikalardan bana cicek yollayacak gelen cicekte kotu gelecek hemen telefona sarildim tabiii.
Cok ayip bu sekilde cicek yollanirmi kimle calisiyosaniz ikaz edin dedim.Ben dedim de telefondaki bayan hemen cicegin resmini cekin yollayin dedi.
Tamam ondan kolay ne var dedim cicegi cektim yolladim ne oldu tabi  benim sesimi duyan oldumu hayir .Ama onlar kimle dans ettiklerini bilemedikleri icin ben bir mail daha yolladim tam 3 mailden sonra bugun sesimi duymuslar bir ozur maili ve eften bir bahaneyle cok guzel bir cicek yolamislar .Ne demisler hak verilmez alinir diye.Gec te olsa sesimi duydugunuz icin tesekkurler CICEK SEPETI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder