25 Nisan 2010 Pazar

son 3 gun cok yogundum



eve donus zamani



Gunesi batirmayi biliyorum da ah birde erken kalkip dogusunu seyretsem ne guzel olacak ama cok erken kalkamiyorum mallesef





tarlaya gittik








Son 3 gun nasil yogundum anlatamam degil blog bilgisayara yorgunluktan elimi suremedim.Ama ben calismayi okadar cok seviyorum ki, annem dayanamadi sonunda patladi.. Bu beden senden hesap soracak yazik sanaaa ama o bilmiyorki ben calisinca yasadigimi daha cok hissediyorum aslinda dinleniyorum anne yuregi iste dayanamiyor .


Istanbuldan arkadaslarimiz vardi

.
Duvar boyalari cok kotuydu suya dayanikli dis cephe boyasi aldim bir guzel boyadim duvari .Temizlik imandan gelir derler .



gunesi batirdik



Aksam uzeri sepete bakmaya gittim.Sonunda caldirdim da rahat ettim .Deli oldum yok allah yok biri aldi gitti herhalde.


Ucurtma ucurdum cocuklar gibi sendim harika bir olay.Kac yasinda olursak olalim icimizdeki cocuk hep var orada duruyor.

Sonra oltalari attik olmayan baliklari bekledim .Kiyida balik bitmis canlarim kimse denemesin tekneye atlayip aciga gitmek lazim.


Aksam is donusu ne zevklidir kimbilir at arabasiyla gezmek cocukken cok binmistim de .Tatillerde koye giderdik sabah ayazinda arabalara binersin, elinde oglen cikini peynir ekmek domatesi cunku tarladan koparacagin icin su da kaynaktan .Helede gittigin tarla karpuz tarlasiysa ohhhhh degme keyfime.



en sevdigim sey sabah kahvaltisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder