16 Nisan 2010 Cuma

kiyidan balik tutulmuyor mallesef


Sabah herkes uyuyorken erkenden kalkip baliga gittim benim gibi erkenci baska balikcilar da vardi.

Ya Allah Bismillah deyip oltalari denize attim.Attim ama kiyida balik kalmamis ama 200 meetre ileride acaip iri baliklar vardi.Oltayla tutulmasi mumkun olmayan.Aksam marketteki cocuk 15 kiloluk KILIC baligi var abla istermisin dedi kilosune dedim 20 milyon cocuk delirmis oglum tamam baligi severim ama evde 15 kilo baligi alacak buzdolabin yok dedim buda bir aniydi.


Baliktan hava alinca 11 gibi eve geldim kahvalti hazirdi minik kardesim hazirlamis gunes altinda guzel bir kahvalti yaptik.

Sonra davetsiz misafirimiz vardi .tatli kizim gorseydi cok sevinirdi minicik minnacik .

1 yorum:

  1. süpersiniz sizin yerinizde olmak isteyen kaç insan var :) iyi eğlenceler...

    YanıtlaSil