13 Nisan 2010 Salı

Hazirlik Tamam

Persembe gunu icin hazirliklar tamam


Kefal oltasi


Sazan ve kefal oltasi



Amerikadan bicaklar , toplar,yemler ,igneler daha daha balikla ilgili neler aldim .



balik igneleri insallah balik tutarim



Balik cantam kucuk geldigi icin yeni balik cantasi alacagim ancak o alir eskiler de var hepsini ancak buyuk bir cantaya sigdirabilirim.

Etegimizde dolanan olmadigi icin aksamlari veya gunduz hastasi oldugum YABAN TV yi izliyorum .Bahce ve Balik uzerine cok guzel bilgiler aliyorum .Bahcem oldugu icin su sira tam da agaclara gubre verme zamani 2.gubre de 1 ay sonra yapraklara olacaktv de o ara asagidaki gubre reklamini gordum sayfasina girip bahcem hakkinda bilgi verdim ve gubre istedim 1 saat sonra aradilar ve parasini havale etmedigim halde gubremi gonderdiler cok ama cok memnun oldum insallah sonucundan da memnun kalirim bu bir reklam degil ama bilmeden de reklamini yaptiysam hakk ediyorlar.






bahce ilac pompasi



1 litrelik gubre 18 litreye 1 kapak hesabi AGACLARA ,SEBZELERE, CICEKLERE KULLANABILIYORSUNUZ

3 yorum:

  1. Ne demiştim :Bu balıkçılık merakınız keşke bendede olsa ben balığı tutsam tutsam Moganda tutabilirm.Böyle becerikli insanlara bayılıyorum.Yeni profil reminiz 40 yaşında gibi çıkmış (Genç)

    YanıtlaSil
  2. senı sevıyorum 60ında bırıne 40 demek harıka bırsey dıle benden ne dılersen

    YanıtlaSil
  3. ooooh! annisim hazirlamis oyuncaklarini, degmeyin keyfine!!!! :)

    YanıtlaSil