11 Mart 2010 Perşembe

dun tatildi bugun gezecegiz




hemen hemen cevredeki butun evler boyle


ahhh yollar butun sevgilileri hasretleri baglayan yollar

resim anlatiyor zaten yaziya ne hacet


ornek kaktus arajman yapmak isteyenlere model diye koydum

Jetlek oldum galiba buranin saatiyle 4 gibi uyaniyorum birkac gune alisirim .Minik bebegimiz atesliydi evde dinlendik onu simarttik cocuklar iste, saglari sollari belli olmuyor .
Aliskin degilim tam gun evde olmaya hemen paltomu giyip spor ayakkabilarimi ayagima gecirdim soyle bir etrafi kolacan ettim .
Simdilerde bizde de moda olan sehir disina yerlesim gibi harika evler havuzlu siteler bakimli yollar tertemiz sokaklar kurallara uyan insanlar yarim saat dolastim bunlari gordum bakalim 1 ay kalinca daha neler gorecegim .Darisi bizim basimiza bizim ulkemize diyelim tabi hersey egitimden geciyor bukadar basit.

3 yorum:

  1. Ne güzel:))gözlerimizi şenlendirdin sağolasın mevdoş ablacım...ah işallah bizim vatanımızın başına ...eğitim evette aile görgüsü herşeyden önde bence ...birde misal istanbul 4 -5 ülke nüfusu kadar insan yaşıyor aşık olduğum doğduğum şehirde...yoruyor insanı hiç birşey yapmasan bile hep bir gürültü..almanyaya gittiğimde yaşadığınız benzer duyguları yaşamıştım çıt yok sanki ölmüş insanlar heryer olabildiğince temiz ...ne bileyim buradan gidenler anlaya bilir anca o sessizliği dinlemenin nasıl rahatlatıcı olduğunu ..ama allah vatanımızdan ayırmasın bin canım olsa hepsini veririm vatanıma ...bu ülke başka doğunun en batısı batının en doğusu cennetimiz ...yediğiniz içtiğiniz afiyet bal şeker olsun gözlerimizi şenlendirdiğiniz için çok teşekkür...her anınız bal kaymaklı şen geçsin..kucak dolusu sevgiler tatlı şeker parelere ,dosdoğru güzel insan nilüfer ve bu ışıklı ailenin kökleri mevdoşumuza...mutlulukla kalın ...sevgimle nur

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun minik şekere. iyidir şimdi umarım.

    ne güzel yapmışsınız da gitmişsiniz. bizde geziyoruz şimdi oraları :)

    Nilüfer ablaya ve şekerlere de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Bizim memlekette calan cirpan devam ederse biraz zor Amerika gibi olmamiz. Adamlar 1 kurus bile vergi kaciramiyorlar. Birde egitimli olan afedersiniz okuzler de cok.

    YanıtlaSil