17 Mart 2010 Çarşamba

HOOLLYWOOD

Dag tepe astik 6 saat suren yolculuktan sonra hedefe ulastik
Asagida gorunen yer film sutudyolarin oldugu filmlerin cekildigi yer jurrasic park bile asada kucukbir alanda cekilmis artik hicbir filme gidemiyecegim.

Sekil A anlatiyor zaten
evveetttttgeldik valla ruyamda gorsem hayra yorardim cok etkilendim coookkkkk

bidiklarla

Bizi nasil kandirmislar kucuk bir sahil kasabasi diye cevrilen jaws filmi meger su hap gibi yerde cevrilmis.Tur treniyle golun yanindan gecerken aniden kopek baligi cikmazmi az daha oluyordum korkudan.

chucky iceri gormek icin girenler cok korkunc dedigi icin girme cesareti gosteremedik.Karanlik bbir koridorda yuruyormussun aniden omuzunda bir nefes ve el donup baktiginda karsinda bu bicakli korkunc chucky imdattttt kurtarin beni .

Hollywood sutudyolarini bu tur trenle gezdik .


jaws filminden bir kesit

sunger bab cizgi filminden kizlarim bayiliyor ona .

frankestein cok yakisikli degilmi .


shrek pek yuz vermedi .


madakaskar in aslani .
Bu hoollywood turu sadece bu resimlerden ibaret degil oyle aktiviteler yasadik ki inanamssiniz en basiti seslendirme efekt sutudyosuna girdik deprem sel yaqngin nasil cekilmis birebir yasiyorsunuz.Ay anlatilmaz gormek lazim yasamak lazim.

1 yorum:

  1. Yaaaaaaaaaa ben de gitmek istiyorummmm annişkom ayyy içim gitti resmen !!!! inşallah biz de gideriz bir gün, özellikle korku tünelini ben çok merak ettim :)

    YanıtlaSil