22 Şubat 2010 Pazartesi

yemek yapmayi sevmeyenlere

hafta sonu reale gittik
harika bir urun

10 yildir yukarda gordugunuz urunu kullaniyorum cok ama cok memnunum evde mangal keyfi yasamak istiyorsaniz hemen alin derim .
Ben 10 yil once yurt disindan geleni almistim eskidigi icin yenisini ariyordum simbonun yaptigini bir arkadasim vasitasiyla ogrendim hemen hem kizima hem kendime birer tane aldimbeni goren arkadasimda aldi ve tesekkur ede ede bir hal oldu fiyati 99.99 tl
Evinizde mangal keyfi yasiyorsunuz balik yapiyorsunuz evde balik kokusunu hissetmiyorsunuz harika bir urun herseyi yapabilirsiniz kizartma sevmeyenler icin harika tavuk ,balik, kestane ,patates kizartabilirsiniz icine uygun bir tepsiniz varsa bugulama gibi de yapabilirsiniz,mutfakta vakit gecirmeyi sevmeyenler icin, tencere yemegi sevmeyenler icin harika bir konvansiyonel firin diye geciyor adi afiyet olsun bana dua edersiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder