4 Aralık 2009 Cuma

UZAKTAYIM

Sesim cikmadiysa bilinki ben yine yokum sali gunu kardeslerimi de aldim saroza geldim sansima hava okadar guzel ki anlatamam hava mis gibi tertemiz, deniz cok guzel bu sabah erkenden sahile indim yuruyus yaptim olta attim balik yakaladim birazdan tekrar gidecegim igneleri hazirladim yemler hazir bende hazirim .
Hava aksamlari serin oludugu icin somineyi yakiyoruz isinmak icin bayagi keyifli oluyor .Cilingir sofrasini da kuruyoruz .Bayagi resim cektim ama ilave kablosunu almamisim resimleri donunce koyacagim.Dun denize dustum ama resimleyemedim keske yanimda birisi olsaydi da cekseydi hemen uzerimi degistirdim ama yine de aralikta deniz olayi guzeldi valla.Keske mayomu giyseydim dedim uzuldum.
Arada boyle kisa kacamaklar herkes icin cok iyi oluyor herkese tavsiye ederim .Hayati akisina birakmayi sevmem hic icimdeki heyecan hep su monotonluktan nasil cikarim diye beni arayislara iter bazilari orumcek kafali oldugumu soylese de ben kendim oyle olmadigimi biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder