6 Kasım 2009 Cuma

KADIKOY

carsi civil civil
kebapcilara ancak uzaktan bakiyoruz simdi aslinda cok sevmem senede ancak bir defa belki

ama yesillik
ve balik
Balik icin yatiya giderim yatiya tezgah cok guzeldi palamut aldim bu sene cok az cikmis bitmeden yiyelim dedim

eski bir baharatci 3. kusaktir baharat satiyormus adamcagiz

kavanzlar dolusu baharat var bende bana lazim olanlari aldim

teyzemde benleydi bugun baharatci amicayla hs sohbet ettik baharat kulturumuz arttirdik biraz girgir bir adamdi baharat satmasina ragmen bu bir tezgah diyor cok inanmayin onemli olan stres kafaniz dedi bugun hersey dusunceyle gelir onun icin raht olun guzel dusunun dedi adam anlamadim dedikleri dogru da baharat satmaya calisacagi yerde almamaiz icin bayagi da bir caba gosterdi anlamadim
aci biberler al beni ye diyor

Bugun degisiklik olsun diye kadikoye gittik teyzemle biraz dolastik baharat aldik ve donduk.
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. ay o baharatçıalra girince insan onu alıyım bunu alıyım tam bir canavara dönüşüyor çünkü her şey çok hoş gözüküyor:)

    YanıtlaSil