26 Eylül 2009 Cumartesi

veda zamani

bu koya veda etmek cok zor olacak
toplanma zamani hamaklar sokuluyor

7 veren limonu 14 senede birak 7 vermeyi daha bir tane limon gormedik bakalim sabirla bekliyoruz
yeni aldim bu cicegi cok zarif duruyor seneye insallah daha bir cosmus olarak bulurum

bahceme huzunlu bakis

Her guzel seyin bir sonu vardir derler ya dogru calisalim ki tatili hak edelim degilmi bu guzelliklere veda zamani geldi nisanda bulusmak dilegiyle deyip yarin buralara veda ediyoruz icim burkularak hersene oldugu gibi yine huzunlenerek ayrilacagim buradan cok seviyorum buralari gezdigim her yeri ilk defa goruyormuscasina heyecan duyuyorum buralar bodrum ,antalya,cesme gibi degil el degmemis cok yerleri var dogal sakin huzur verici onun icin ben cok ama cok seviyorum buralari .Gormeyenlere de SELIMIYE ,CIFTLIK KOYUNU,PALAMUTBUKU,HAYTBUKU, MESUDIYE yi tavsiye ediyorum gelip gorun ESKI DATCAYI Can Yucelin sarap ictigi kahveyi ziyaret edin sevgiyle kalin.

1 yorum:

  1. Canım annem kalbinin orada kaldığından eminim ve çok haklısın ama ne güzel her yaz tadını bir şekilde çıkartıyorsun ;) Önümüzdeki yaz ben de Bora ile bir Datça turu yapmak istiyorum inşallah :)

    YanıtlaSil