24 Ağustos 2009 Pazartesi

gecen haftalar hep aynimi ne

gunun sonunda guzel bir kahve iyi gidiyor
ozgur olmak ozgurce gidebilmek uzaklara ucabilmek

deniz cok soguktu ama manzara harika
ah o gemide bende olsaydim uzak diyarlara yol alsaydimviz gelirdi hersey bana yeterki ben senin olsaydim sarkiydi bu degilmi
minik bebegim buyudu de bugun okula basliyor herkes cok heyecanli bugun

Bilemiyorum bendemi bir bir gariplik var benim yasimdakiler de mi ayni duygularda hergun bir onceki gunun aynisi gibi hayat akip gidiyor icimdeki enerjiyi kusamiyorum bir yere takilip kalmis gibiyim ben baskalarinin hayatini yasar oldum allahim neler yapabilirim ki oyle coskuluyum enerjigim yerimde duramiyorum ama gucum ancak buraya yetiyor iki ileri bir geri hesabi .Kendimi benjamin filmindeki film kahramani gibi hissediyorum vucudum geri calisiyor makine ters gibi yaslandikca sacim koyulasti duz saclarim kiviri kivir oldu gec kalkarken erken kalkar oldum saglikli besleniyorum degisik arkadas gurubu ediniyorum soguk buz gibi suya girebiliyorum tarlada calismaktan zevk aliyorum yemek yapmayi severken simdi nefret ediyorum saglikli ve az yiyorum ben bogayim ama burcum basak gibi yukselenim basak oldugu icin burcum degisti basak ozelligi tasiyorum BANA NELER OLUYORRRRR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder