11 Haziran 2009 Perşembe

KIZLARIM GELIYORRRRR

canim kizlarim geliyor cok yakinda
canim nilosum duygusal kizim benim


Cok mutluyum cokkkk kizlarim surpiriz yapti geliyorlar tam zamaninda evi tasiyip duzenliyecegiz butun isleri halledip yoluna koyduktan sonra onlar cok buyuk surpiriz yapti bu sabah ucak biletlerini almislar geliyorlar butun yorgunlugum bir anda bitti kendimi cok enerjik hisediyorum ve ailecek cok mutluyuz bende ona tam dogum gunuyle ilgili birseyler yazmayi dusunurken onlar gelecek artik onlarin canim goncamin dogum gununu de hep beraber kutlayacagiz harika bir sey olacak bugun herkesi cok seviyorum .canim kizim bunlari aldim sana gelince vercegim artik ne guzelllllll

2 yorum:

  1. Gözünüz aydın bende çok sevindim...gelemeyecekler diye çok üzüldünüz biliyorum :=)))
    Süpeeeer bir haber bu...

    YanıtlaSil
  2. çoooook sevindim gözünüz aydın valla sizden mutlusu yoktur şimdi tahmin edebiliyorum :)

    YanıtlaSil