17 Haziran 2009 Çarşamba

ev yerlesti bahceye gidildi

isler bitti
herkes faliyette


Bir kosturmaca bir hareket gittik geldik yine gidilecek yine gelinecek bu sefer bezelye turu yaptik herseyi yoluna koyduk donduk cumartesi bir sortimiz daha var bu isler guzel de yoruluyor insan acaba basimiza is mi aldik diyorum ama bahceye girince kendimizden geciyoruz buralarin stresini boyle atiyoruz bizim terapimiz de bu bazen ciftci bazen hanfendi oluyoruz her boyaya giriyorum yani evlendigimiz gunden beri yazlari hep tatilimiz oldu ama ben soyle yatipta guneslendigmi hatirlamam biraz oturdummu baslarim birseyler arastirmaya ya midye toplarim ya da balik tutarim 5tane olta atilir bir ona bir buna bakilir demem o ki hareketsiz duramiyorum ben .

4 yorum:

  1. Gittim, gördüm, geldim :)

    Ev tek kelimeyle harika olmuş annişkom ellerinize sağlık !!!!

    YanıtlaSil
  2. hersey sizin icin butun guzellikler sizin olsun guzel kizlarim benimmm.

    YanıtlaSil
  3. Ayy bayıldım harika görünüyor.Mutluluk ve huzur içinde oturun inşallah.
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. Supersiniz Mevdos Hanim,
    Gule gule oturun. Ayrica kizinizin ve torunlarinizin gelisi icin de gozunuz aydin.

    YanıtlaSil