2 Haziran 2009 Salı

Anne &Baba olmak

Dun bir tv kanalinin evlenme programinda kiz israrla begendigi erkege ben seni seviyorum hata yaptim evlen benimle annemi babami da gormem diyordu, bu nasil bir mantiktir aile nasil bir erkek icin reddedilir anlamam.Anneler babalar butun hayatlarini evletlari uzerine kurarlar kendi cocukluklariyla karsilastirirlar kendi ozlemlerini cocuklari cekmesi daha ozgur daha refah icinde yasasinlar diye cabalarlar (Bazilari haric ) ne ana babalar var medyada onlari da okuyoruz ben normal sevgi dolu anne babalardan bahsediyorum.Oyle aman onlar iyi olsun uzakta olsun mantigiyla davranmiyorum konusmuyorum yazmiyorum .Gun gelir hayalleri bir nebze de olsa gerceklesir mutludurlar hersey yolundadir veya yolunda olduguna kendilerini inandirirlar ama bir seyler bir yerlerde eksiktir bunu da zaman zaman iclerine atarlar zaman zaman isyan halinde sesli ortaya koyarlar dilber hala hesabi ben ortaya kodum isteyen ustune alir istemeyen almaz hesabi simdi ben bu yaziyi ortaya koyuyorum biliyorum ki ustune alanlar olacak bana da ver yansin edecek ama ben yaziyorum burasi terapi gibi hatira defterim gibi genel olarak yaziyorum kimsenin de ustune almasi alinmasi gerekmiyor arkadaslar .Hayat bu yasamak heryasta birseyler ogrenmek olgunlasmak bu yasadiklarimizdan kaynaklaniyor degilmi .Esim ve ben madeyi hic sevmedik onu araci olarak kullandik sevdiklerimizle paylasmaya calistik olene adar da bu boyle olacak hep birseyler yaparken biz demedik hep hayallerimiz icinde birileri oldu bunlar cocuklarimiz akrabalarimiz arkadaslarimiz dostumuz hatta hatta bizi sevmeyen insanlar icin bile hep guzel seyler dusunduk bundan da pisman degiliz biz boyleyiz .Ama bakiyorum da bazen herzaman degil degmiyor diyorum sizin iyi niyetiniz karsi tarafa sizin gorevinizmis gibi yansiyor .Sizin iyi yerlerde gormek istedikleriniz icin madde esya on plana gecmis ve kendi hayatlarini hayallerini degil baskalarinin hayatlarini yasar olmuslar .O yasadiklari insanin ikizi gibi olmaya baslamislar. Biz bile goncamla ayni seyleri dusunur ayni anda birbirimize ayni seyi soyler olduk kilomuz bile ayni yemek zevkimiz bile hemen hemen ayni oldu bu yillarin verdigi beraberlikten olsa gerek veya bir taraf daha fazlami seviyor ne obur tarafi mutlu etmek icin fedakarlik yapip onun hayatini yasiyor onun kurallarina uyuyor ve ona benziyor uzmanlar da ayni tezi paylasiyor okuyoruz kitaplarda goruyoruz .Ama dikkat ettigim bir sey var her ne kadar kadin haklari da dense yine kadinlar erkekler icin daha fazla ozveride bulunuyor ve masaya yumrugu vuramiyor yine sen bilirsin deniyor cunku erkekler okadar akilli ki yasadiklari kadini nereden vuracagini biliyor cocuklardan vuruyor cocuklarimizin istikbali konusu kadin ve erkek bilemiyor ki o cocuklar bir gun olacak onlari birakip TAAAA UZAKLARA BIRILERININ PESINDEN GIDECEK VE BEN GELEMIYORUM KUSURA BAKMAYIN DIYECEK SEVGIYLE KALIN .

2 yorum:

  1. 40 sene sırtında taşırsın onu konuşmaz, bir gün sırtından indirirsin onu konuşur...
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. içim cız etti. bu yazı üzecek... :(

    YanıtlaSil