11 Mayıs 2009 Pazartesi

IYIKI DOGDUN SELINIM CANIM BENIM


SELINIM prensesim ne zaman buyudun sen
SELINIM 1 YAS DOGUM GUNUNDE

KKRALICEM KIBAR BEBEGIM BENIM


HERZAMAN BOYLE GULUCUKLER SACAR MUTLU BEBEGIM


GUZELLIGE BAKARMISINIZ



NEZAMAN BUYUDUN BEBEGIM SEN
Gururla torunumu taktimimdir bu dunyalar guzeli kiz benim torunum o bugun 5 yasini dolduruyor ne zaman buyudu zaman niye bu kadar hizli geciyor ben kendi kizlarimin buyumesine alisamamisken simdi torunlarmin acelesi var gibi boyuma gelmeye basladi onlar hep boyle bebek kalsahic yanimizdan ayrilmasa uzaklarda olmasa ne guzel olurdu onlar benim herseyim onlarsiz bir hayat dusunemiyor insan 44444444 gozle gelecekleri gunu bekliyorum hasretle IYIKI VARSIN SELINIM IYIKI DOGDUN HEDIYENI LEBISLE GONDERICEM SENI COK SEVIYORUMM

5 yorum:

  1. hanfendi blogunuzu yeni kesfettim torunlariniz pek tanidik geldi ama cikaramadim... masallah cok guzeller... :)

    YanıtlaSil
  2. anniss yaaa allahaskina artik yeni bir post yaz da su postpartum halimi gormiyim her actigimda??? hahahaha

    YanıtlaSil
  3. okey degistiriyorum hemen resmi canim

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Hepinizin bloglarını okuyorum ve seviyorum! Buradaki halinize bayıldım. İnşallah hep beraber ve mutlu olursunuz. Hasretleriniz biter...
    Sevgiler!

    YanıtlaSil