4 Mayıs 2009 Pazartesi

gezdim gezdim geldimmmm

MARMARIS PAZARI
PEYNIRCI TEYZE
BAHCEDEN TEZGAHA PORTAKAL LIMON AGZINIZA LAYIK

VEEE BAHCELERDEN TOPLANAN GELINCIK SURUP OLMAYA HAZIRLANIYOR
yorgunluk cayi
doga harikasi galatasaray cicekleri gelincik ve papatya
MARMARIS
GOKOVADAN INIS
Evet gittim gordum gezdim geldimm canlarim guzel bir tatil oldu tam ikinci baharimi yasiyorum yani hava guzeldi denize girdim guneslendim yandim bol bol balik luplettim 5-6 tane mercan tutmaktan baska birsey yapamadim kiyida balik yok mallesef valla herkese kisa da olsa tatil iyi gelir buna inaniyorum tavsiye ederim hafta sonlari olsun AVM yerine doogaya deniz kiyisina gidin size bol bol resim koyacagim .evetttt basliyorum resimlere

2 yorum:

  1. nasil tanidik bu pazarci teyzeler amcalar... ne cok ozluyorum ben ege'yi... seni, babami ve o keyifli gezilerimiziiiii...

    YanıtlaSil
  2. Ayyy evet o en baştaki pazarcı teyzeyi sanki bende tanıyor gibiyim :)

    Annişim gelincik şurubunu çok merak ettim nasıl bişey o? ayy mutlaka içmem lazım yoksa meraktan çatlarım!!!

    YanıtlaSil