16 Aralık 2010 Perşembe

Dün Biraz Dışarı Çıktım

Kaç gündür evdeydim dün birazda mecburiyetten dışarı çıktım .Yaz başında vatan computer den  doğru yazdımmı? acaba sony w350 marka fotoğraf makinesi aldım ay almaz olaydım nereden yolum oraya düştü de aldım .Ferdi Tayfurun bir şarkısı vardı eskiden yolum düştü buralara gitmez olaydım görmez olaydım şarkısını söylemek istedim danışmana ama yüzünün alacağı ifadeye dayanamam diye vazgeçtim klasik yöntemi denedim yermisin yemezmisin hesabı  başladım fırçaya .Alt yanı bir mini minacık elim kadar bir makine için 5 kez gidilirmi anacığım ya benzinemi acırsın kaybettiğin zamana mı.Bıraktık yine bakalım ne halde gelecek merak ediyorum .Kociş işten gelmiş beni almış düşmüşüz makine için yollara saat olmuş akşamın 21, karnımdan acaip sesler gelmeye başladı .Zannedersem adamı fırçalarken enerjide kaybettim hadi bari bir şeyler yiyelim diye carrefoura gittik .
Vatan  computer  bütün ürünler %25 indirimdeymiş insan selinden gezemiyorsun zaten tövbe oradan birşey alırmıyım birdaha. 
bir iki eksiğim vardı organik diye buradan alıyorum
Ürünleri incelemeden duramadım meraklıyım da biraz.Ben aşırı makyaj yapmam sadece göz kalemim bitti de.

Kadınların vazgeçilmez tutkusu ben seyrettim sadece
Bu hoşuma  gitti  ama almadım tabi
Evet kaçınılmaz son güzel görünüyor değilmi.
 Ayaküstü yemekten hep kaçınırım sevmem .Bu iş senede bir yaparım o günde dündü .
Bugün ilk satışımı yaptım yeni sipariş te aldım.Gelecek siparişlere de hazırım.Ben buradayım beklerim

15 yorum:

  1. hayırlı olur dilerim ilk satış .. daha tonlarca satmak nasip olsun

    YanıtlaSil
  2. ben de bekliyorum arkası bol olsun dedim ama

    YanıtlaSil
  3. ooh sefan olsun mevdoş abla :) Bol satışlar, hayırlı uğurlu kazançlar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  4. ağzna sağlık mügeciğim valla yaptım kaç gün sonra sefa dermişim

    YanıtlaSil
  5. bir şeyi alıp,keyfini çıkarmadan bozulmasına sinir oluyorum...
    tüketici birliğine başvuru iyi sonuçlar veriyor bilesin:)

    YanıtlaSil
  6. cepaynası tel biliyorsan bana yazarmısın canım belki internetten de bulabilirim sağol

    YanıtlaSil
  7. Mevdoşcum, bir ürün garanti süresi içinde aynı arızayı 2 kereden fazla, farklı arızaları 4'ten fazla yaparsa o ürünün yenisini vermek zorundalar diye biliyorum. hatta ürünün bedelini isteme hakkın da var. bence adamlara iyice çemkir hatta sony türkiyeye mail yaz.

    www.sony.com.tr

    YanıtlaSil
  8. kusura bakma Mevdoşcum, firmalara çemkirme ihtisasım olduğu için hemen ona odaklandım. hayırlısı olsun ilk satışın. umarım seni yormayacak ama maddi/manevi tatmin edecek düzeyde satışların olur. ben de müşterin olmak istiyorum hatta :)

    YanıtlaSil
  9. doğru diyrsunda 3. gidişinde kullanım hatasını yapıştırmış uyanıklar ama sağol gönderdiğin sony türkiyeye şimdi bir mail atacağım
    senin taşlar sana gelmek üzere yola çıktı.doğum saatimi yazdım aldın değilmi

    YanıtlaSil
  10. müşteri daima veli nimetimizdir depresif sen ne istediğini söyle yapmaya çalışırız canım peşini bırakma niyetinde değilim hakkımı söke söke alırım ben

    YanıtlaSil
  11. taşları sabırsızlıkla bekliyorum Mevdoş. şimdiden yerini tasarladım bile. Hemen foto çekip bloğa koyacağım. Tekrar teşekkürler Mevdoşcum :)

    YanıtlaSil
  12. Mevdoşum canım lahmacun istedi ama iyi oldu Akşam ne yesem diye düşünüyordum :)


    Benim de fotoğraf makinesi almam lazım ama bir iki ay sonra ancak alabilirim :(

    İlk satışın hayırlı olsun.
    Bol bol bollll siparişlerin olsun :)

    YanıtlaSil
  13. senede bir yiyince lahmacun iyi gidiyor afiyet olsun
    bende bekliyorum sipariş bakalım olusa olmazsada sağlık olsun enn moda hergün takip ediyorum seni

    YanıtlaSil
  14. Aaaaaa skype'ta hiç söylemedin annişim ne güzel, arkası bol olsun ;)

    YanıtlaSil