18 Kasım 2010 Perşembe

BUGÜN PAZAR VARDI

Kendi mahsüllerini getirip satıyor .
hepsı okadar taze ki  yeşillikleri çiğ çiğ yemek istiyorum
Yaz sonunda aradığım lezzetteki zeytini buldum bu tezgahta .Tekrar aldım tesadüf eşimin tanıdığı çıkmazmı.Yok eşim  zetinci değil Mühendis bir zamanlar şantiyesine bu arkadaşlardan  zeytin alıyormuş.
Her sene kendim yapıyordum yeşil zeytini ama bu sene hazır aldım aynen benim yaptığım gibi lrzzetli.
Kabak çiçeği dolmasını kızlarım çok sever bir tencee ver hepsini siler süpürürler .Benim zeytinyağlı dolmamda çok güzel olur hani öğünmek gibi olmasın.
Bu sergide egzotik meyveler vardı
Papatyalar bahar gibi kış gününde bu papatyalar nasıl olmuş anlamadım
Altın çilek denen meyve kurusu ıstanbulda 60-70 lira ama çok faydalı günde 3-4 tane yemek lazım ben taze meyvesini daha çok seviyorum.
Bugün gezmeye ara verdik  ben denize girdim.
Taaa ki güneş batana kadar
Deniz suyu aynen yaz günündeki gibi sıcaktı
Deniz sonrası artık oltamı atabilirim
Karşı dağa bakmanızı istiyorum sırt üstü yatan birisi gibi değilmi
Yardıma ihtiyacım var bırakma oltama ahtapot takıldı  ve kayaya sarıldığı için alamadım.
Karşı kıyıdaki arkadaşa bir ıslık çaldım yardıma geldi ama oda beceremeyip oltamı kırdı.
Şansım mercandan yana bu sefer.
Kuzu kuzu bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder