21 Kasım 2010 Pazar

BİR BUNU YAPMAMIŞTIM ODA OLDU

Dün sabah böyle bir havada yola çıktık göz gözü görmüyordu.

Yolda 1-2 moladan sonra ÖREN pazarına geldik.
Geliboluda sahilde akşam yemeği yiyip evimize gittik.
Yemek yerken sahildeki balıkçıların ne kadar eziyet çekerek balık yakaladıklarına şahit olduk.Balık neden pahallı şimdi daha iyi anlıyorum.
Kasım ayındayız ama tam bir sonbahar havası yaşıyoruz .Kahvaltımızı dışarıda yaptık.
Her yer sararmış yapraklarla dolu.manzara harika.
Köydeki pepino bahçesini dolaştık.Pepino kavun tadında bir meyve şeker hastalığı için birebir.
Kahvaltı sonrası Tekirdağda mola verdik mola verdiğimiz yerde atlar vardı.Ben uzaktan şöyle bir kesiştim atın biriyle.
İyice inceledikten sonra bugüne kadar yapmak istediğim şeylerden biri olduğu için at binmeye karar verdim.
Sanki daha önce binmişim gibi pek havalı bindim ata .Bütün gözler üzerimde anaaaa bir düşersem karizma yerlerde .
Ha gayret mevdoş sen bunu yapabilirsin deyip yaradana sığındım.
Evetttt oldu galiba bu iş.
Artık gezebiliriz .
Birara adama tutma beni koşacağız dedim ama .
Yeter bukadar gezi inme zamanı
Evvet çok yapmak istediğim bir şeyi yapmanın verdiği rahatlıkla  gidebilirim artık.Oh be güzel di ata binmek ama denge çok önemli.

1. Aaaa anniş hiç söylemedin bana inanmıyorum sana süpersin sen süpeeerrrr!!!!!! İşte bu benim çılgın annem ;)

2. EEEE BANA BOŞUNA ÇILGIN MEVDOŞ DEMİYORLAR BİTANEM .

3. dolu dolu... hayat dolu bir tatil serisiydi... keyifle takip ettim.. hoş geldiniz evinize..:)

4. EVET BİTANEM BİRAZ ALEM,BİRAZ ÇILGIN BİRAZ MACERAPERESTİM. EN AZINDAN İÇİMDE UKTE KALMADI .ÖPTÜM SENİ.

5. Ben de çok istiyorum ata binmeyi ve sizin de dediğiniz gibi son hız koşturmak atı, ama bu pek mümkün olacak gibi görünmüyor =) Çok güzel vakit geçirdiğiniz belli, ne mutlu =)