10 Nisan 2009 Cuma

goztepe parki

ohhhh dunya varmis
markasina bakmayin ayaklarim yara bere oldu
kontrol
goztepe parki
park


kafaya bak cadi gibi oturunca simitim berbat gorunuyor

saclarin son hali yine begenmedim
Bugun doktor kontrolum vardi senede 1 defa hatirlatiyorlar bende gidip kontrolumu oluyorum evden ciktim yuruyerek gideyim dedim aman allahim ayagima giydigim yanlis ayakkabilr yuzunden kendimi polarisin kapisinda buldum ucuzluk varmis ayagimi rahatlatan ilk ayakkabiyi aldim dunya varmis deyip erenkoyden goztepe parkina yurudum park cok guzeldi oradan doktoruma gittim hersey yolundaymis hemen bir taksiye atlayip kuafore geldim hafta sonu hazirligi cuma fon cektiriyorum belki goncam yemege gidelim dermi diye iyi oluyor iste bir gun de boyle simdi yemege koyulma zamani herkese guzel bir hafta sonu diliyorum

1 yorum:

  1. Ohhh annişim valla bu güzel havanın tadını en iyi sen çıkartıyorsun, bu arada seni de fotoğrafçılık kulübümüze alalım mı ne dersin?
    Kontrollerini yaptırmana da çok sevindim güzel annem aman ihmal etmeyelim! Ablaaa sen de unutma lütfen bitanesi!

    YanıtlaSil