9 Nisan 2009 Perşembe

Eminonu Karakoy

NASIL AMA EVINDE GIBISIN DEGILMI MUNIBUSTE
MINIK KARDESIM

SEVDOS VE BEN

HAYDARPASA

KADIKOY ISKELESI

Kardeslik boyle birsey herhalde canim minik kardesim aramizda 13 yas var ama benim cocugum gibi dunku planlarim oyle baskaydi ki sabah sporundan sonra tam nescafemi iceyim yemek yapayim ev toplayayim derken bir telefon sevdosum hemen Eminonune gidiyoruz gel lebisi eglendirecegiz kafasini dagitacagiz dedi butun isimi birakip minubuse atladim ama ne minubus sofor size evinizdeymissiniz hissini vermek icin elinden geleni yapmis havlilar danteller benden kacarmi hemen resmini cektim.Karakoyden vapura binip resim ceke ceke EMINONU ne vardim ay ben cok seviyorum oralari NIMET ABLADAN milli piyangomu aldim kafede cayimi soyledim canim kardeslerim geldi amac bira icip keyif yapmak ve resim cekmek oldugu icin fazla dolasmadik HACI BEKIR den akide sekerleri alindi, balik malzemesi satilan dukkandan olta ,igne ve misina alindi MEHMET EFENDIDEN de taze cekilmis kahvemizi aldik karakoyde oturup yemek yedik balik tutanlari seyrettik dertlestik ve saat 18 de yollarimiz ayrildi ama kalplerimiz herzaman bir zaten biz cok guzel anlasan birbirine duskun 3 kiz kardesiz allah herkese bizdeki muhabbeti sevgiyi versin kardesi olmak cok guzel bir duygu iyiki varsiniz canlarim sizi cok seviyorum .

2 yorum:

  1. sizi gidi gezenti silahsorler siziiii...
    gelince ayni itimati bekliyorum ona goreeee ;)

    YanıtlaSil
  2. Allah daha nice seneler böyle hep beraber güzel günler nasip etsin size inşallah ...

    YanıtlaSil