23 Mart 2009 Pazartesi

pazar keyfi


bu kupe benim gibi denizci birinin kulaginda olmaliydi yanlis kulakta degil

marifetli goncam benim




Canim kocam evimin nesesi cok kalabalik bir ofiste calistigi icin isyerindeki mikroplardan kendini koruyamadigindan dolayi grip oldu ve hafta sonu 2 kadin onu simartmakla gecirdik ama en buyuk keyfi hasta da olsa kahvaltiyi o hazirlar onun en zevk aldigi sey sonra evdekiler tezgaha gecebilir canim kizimda geldi ailecek cok guzel bir kahvalti yaptik ve dinlendik.

4 yorum:

  1. Harika bir kahvaltıydı canım annem babam çok teşekkür ediyorum, sizi çok seviyorum!

    YanıtlaSil
  2. bizde seni cok seviyoruz birtanem yine bekleriz biz buradayiz

    YanıtlaSil
  3. KISKANDIRMAYIN LUTFEN!

    YanıtlaSil
  4. biz böyle kahvaltılar yapamıyoruz malesef babam cumartesi pazarda çalışıyor :((( özendim vallaaaa afiyet olsun..

    YanıtlaSil